خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد

اهدای ۵۳۷ مورد کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان همدانی

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: ۵۳۷ مورد کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان و ۵۶ مورد هدیه ازدواج به پسران جوانی که در شرف ازدواج هستند از ابتدای سال جاری ارائه‌شده است.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۲۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

اهدای ۵۳۷ مورد کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان همدانیپیمان ترکمانه درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ازدواج نخستین سنگ بنای تشکیل خانواده و بالطبع، جامعه و اجتماع است و ازاین‌رو، اسلام - به‌عنوان یک مکتب آسمانی - آن را نه‌تنها کاری محبوب و مقدس عنوان کرده، بلکه جوانان را مؤکدا بدان توصیه کرده است.

وی گفت: از ابتدای امسال ۵۳۷ مورد کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ارائه‌شده است که در این زمینه 3 میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه بشر از نخستین روزهای حضور خود بر عرصه خاک و شکوفایی جوانه‌های تأمّل و تدبیر بر شاخسار حیات، به‌خوبی دریافته است که خانواده بهترین مأمن انسان و شایسته‌ترین کانون برای تبلور سکون و اطمینان است، این امر نشان می‌دهد که خانواده یکی از اساسی‌ترین و طبیعی‌ترین نیازهای انسان به شمار می‌آید و بسیاری از مشکلات روانی حاصل از تنش‌های زندگی روزمره توسط یک خانواده سالم و بهنجار التیام‌یافته، جبران می‌شود، ادامه داد: ۵۶ هدیه ازدواج نیز با مبلغ ۱۶۸ میلیون تومان به نو دامادهای تحت حمایت ارائه‌شده است.

وی با عنوان این موضوع که مددجویان قبل از دریافت کمک‌هزینه جهیزیه، دوره‌های مشاوره و آموزش را می‌گذرانند و حتماً باید عقد کرده باشند، گفت: ۲۸۹ جوان پشت نوبت این طرح قرار دارند که امیدواریم با همراهی هر چه بیشتر خیران این عدد به صفر برسد و آن نیز زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار