آغاز نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر

نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج هم زمان با سراسر کشور با رمز یا زهرا (س) در حسینیه عاشقان ثاراله بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۳۴۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، با حضور ۱۰۰ فعال فضای دیجیتال در قالب ۳۰ تیم در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین شروع به کار اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بیان کرد: با به شهادت رسیدن حاج قاسم سلیمانی و حمله موشکی سپاه به قوی‌ترین مقر نظامی آمریکا در عراق و خسارت‌های سنگینی که به آن‌ها وارد شد نخستین اقدام استکبار جهانی ممانعت از انتشار اخبار از میزان خسارت‌های وارده به این پایگاه نظامی در فضای مجازی بود.

سرهنگ عبدالرضا دشتی افزود: پس از جنگ جهانی دوم این نخستین بار است که کشوری مانند ایران با موشک‌های کوتاه برد خود جرات می‌کند به پایگاه نظامی آمریکا حمله کند این اقدام جمهوری اسلامی بیانگر توانمندی و قدرت این کشور است.

او ادامه داد: آن چیزی که در این مدت مهم به شمار می‌رفت فضای مجازی بود و باید توانمندی خودمان در این بخش را به رخ دنیا بکشانیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: امروز برخی از مجریان تلویزیون که چندان معروفیتی نیز ندارند با استفاده از فضای مجازی به بهانه خداحافظی از این رسانه به معروفیت می‌رسند این نشان می‌دهد باید با کار در فضای مجازی به توانمندی در این بخش برسیم.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام صادق (ع) بوشهر نیز گفت: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، به مدت ۴۸ ساعت در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر فعال است که در حوزه انیمیشن‌های دو بعدی و سه بعدی و اپلیکیشن‌های تلفن همراه برگزار می‌شود.

آغاز نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر

فرزاد سیمی افزود: با ایجاد شرکت‌های شتاب دهنده از سوی سازمان بسیج استان بوشهر از تیم‌های برتر به صورت مالی یا دادن تجهیزات لازم حمایت می‌شود.

او با اشاره به موضوعات مطرح شده در این رویداد، بیان کرد: این رویداد در حوزه بازی‌های ویژ‌ه گوشی همراه با موضوع ملت مقاومت و شهدای مقاومت و در حوزه پویا نمایی با کلید واژه باید قوی باشیم و نرم افزار تلفن همراه با موضوع حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

آغاز نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام صادق (ع) بوشهر،  ارزیابی ظرفیت‌ها در استان بوشهر و نیاز سنجی ر این زمینه را از اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد.

نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر جمعه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات