خبرهای داغ:

دعای سازندگی برای پایان جمهوری اسلامی!

اران او دست و پا می‌زدند و اسلام عزیز چنان سیلی از این ستمکاران می‌خورد که قرن‌ها سر بلند نمی‌کرد».
کد خبر: ۹۲۰۹۶۹۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

 به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، روزنامه اصلاح طلب سازندگی، در مطلبی با عنوان «بازرگان میان انقلاب و اصلاح» به قلم «سید علی اصغر غروی» از فعالین جریان موسوم به ملی مذهبی در اصفهان که سابقه فعالیت های انحرافی با محوریت ضدشیعی و ضدروحانیت را در کارنامه خود ثبت کرده و در سال ۸۰ و همچنین ۸۹ نیز بازداشت شده است، نوشت:«مهندس بازرگان به هیچ روی معتقد به تداوم انقلاب نبود و ادامه آن را مخرب و ناسازگار با اصلاح می دانست و نیز مغایر با قوانین حاکم بر نظام هستی، چرا که اساسا کمال یافتگی و رشد و توسعه در این نظام، تدریجا و به آهستگی صورت می پذیرد.

دعای سازندگی برای پایان جمهوری اسلامی!

 

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اولین جمله بازرگان بعد از قبول نخست وزیری این بود که:"اکنون انقلاب به پایان رسیده، بروید در خانه هایتان تا ما مشغول ساختن کشور شویم!". مهندس بازرگان بسیار کوشید که این قاعده لایتغیر هستی را قابل فهم برای همگان سازد. ولی متاسفانه در زمان حیات خود، توفیقی بر این امر نیافت. اما از این مسئله نه غافل بود و نه مأیوس، که سرانجام ملت ایران به اساسی ترین مطلوب خود که دست یابی به آزادی است، خواهد رسید».

 نویسنده مطلب مذکور که سابقه اقدامات ضدشیعی و ضدروحانیت در کارنامه خود دارد، صراحتا مدعی شده است که انقلاب اسلامی و به عبارتی جمهوری اسلامی قابل تداوم نیست و به مخاطب نوید داده است که ملت ایران در آینده به آزادی خواهد رسید!

به گزارش مشرق، در حقیقت نویسنده در روزنامه متعلق به حزب کارگزاران- به دبیرکلی «غلامحسین کرباسچی»- و - به سردبیری «محمد قوچانی» (از دستگیرشدگان فتنه ۸۸)- برای پایان جمهوری اسلامی دعا! کرده است!

لازم به ذکر است که حضرت امام خمینی (ره) - ۱۹ بهمن ۱۳۶۶ - در پاسخ نامه محتشمی پور وزیر کشور وقت درباره نهضت آزادی تصریح فرمودند: «پرونده و عملکرد این نهضت در دولت موقت اول انقلاب شهادت می‌دهد که نهضت به اصطلاح آزادی طرفدار جدی وابستگی کشور ایران به آمریکا است و در این باره از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. به حسب این پرونده‌های قطور و نیز ملاقات‌های مکرر اعضای نهضت چه در منازل خودشان و چه در سفارت آمریکا و به حسب آنچه من مشاهده کردم از انحرافات آنها که اگر خدای متعال عنایت نفرموده بود و مدتی در حکومت موقت باقی مانده بودند، ملت‌های مظلوم به ویژه ملت عزیز ما اکنون در زیر چنگال آمریکا و مستشاران او دست و پا می‌زدند و اسلام عزیز چنان سیلی از این ستمکاران می‌خورد که قرن‌ها سر بلند نمی‌کرد».

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار