علی آزوغ
فرماندار شهرستان سامان خبر داد؛

تخصیص اعتبار 18 میلیارد ریالی به 5 روستای سامان

فرماندار شهرستان سامان گفت: 18 میلیارد ریال از اعتبارات مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در راستای ساماندهی مسیل ها و برخی از روستاهای این شهرستان تخصیص داده شد.
کد خبر: ۹۲۰۶۹۲۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کمال اکبریان با اعلام این خبر اظهار داشت: این اعتبارات به 5 روستای شهرستان سامان پیدا کرد.

وی بیان داشت: 100 درصد اعتبارات تخصیص داده شده از مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری به حساب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واریز شده و قرار است اجرای این پروژه ها با هماهنگی بنیاد مسکن و دهیاران روستاها صورت گیرد.

فرماندار شهرستان سامان افزود: اعتبارات تفکیک شده برای این 5 روستا شامل: یاسه چای بالغ بر 2 میلیارد ریال، دهستان شوراب صغیر بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال، روستای سوادجان بالغ بر 5 میلیارد ریال، دهستان چم چنگ بالغ بر 4 میلیارد ریال و روستای مارکده نیز بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد.

اکبریان ابراز امیدواری کرد که بتوان برای سایر روستاهای شهرستان سامان هم اعتباراتی از محل اعتبارات مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری جهت ساماندهی مسیل ها و وضعیت بحرانی روستاها جذب کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار