خبرهای داغ:
با محوریت گفتمان مقاومت و الگوسازی سردار سلیمانی،

گردهمایی سرمربیان صالحین سپاه ناحیه شاهرود+ تصاویر

گردهمایی سرمربیان صالحین با حضور معاونت تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) و فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود با محوریت گفتمان مقاومت و الگوسازی سردار سلیمانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۵۲۶۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی سرمربیان صالحین سپاه ناحیه شاهرود با حضور استادیار صالحین و فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه در مجتمع ولایت این شهرستان برگزار شد.
در این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی استادیار صالحین و امام جمعه شاهرود در سخنانی با تسلیت شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و محکوم کردن این جنایت بزرگ با تاکید بر تبیین این موضوع در حلقه‌های صالحین در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج و عموم جامعه افزود: باید تلاش کنیم تا تفکر حاج قاسم سلیمانی در جامعه تکثیر شود و در ذهن و عمل و رفتار نسل‌های مختلف جامعه نهادینه شود.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این گردهمایی با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی این شهید بین المللی بر نشر گفتمان این شهید در سطح جامعه تاکید کرد.
در این گردهمایی که مسئول تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان و سپاه شاهرود نیز حضور داشتند، سرمربیان صالحین به بیان دیدگاه‌ها و راهکار‌ها و پیشنهادات خود در خصوص این موضوع پرداخته و بر تبیین گفتمان مقاومت در جامعه با الگو گیری از سردار سلیمانی تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار