سردار اکبری در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد:

انتقام سختی در انتظار تروریست های آمریکایی است

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، گفت: انتقام سختی در انتظار تروریست های آمریکایی است.
کد خبر: ۹۲۰۴۴۹۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

به گزارش بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری در راهپیمایی  مردم شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت محکومیت ترور سردار سپهبدپاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی (که توسط بالگردهای نیروهای متجاوز تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد انجام شد)، با تسلیت شهادت این سردار سرافراز اسلام به آحاد مردم، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده بودند که «شهید سلیمانی متعلق به همه دنیای اسلام است» و اکنون شهادت ایشان همه دنیا را داغدار کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: خون این شهید و شهدای راه اسلام باعث اضمحلال استکبار جهانی و آمریکا می شود؛ زیرا دنیا و اسکتبار جهانی به دنبال از بین بردن افراد برجسته ای چون قاسم سلیمانی برای تامین امنیت خودشان هستند، ولی باید بدانند که اینگونه حرکت ها دوستداران انقلاب اسلامی را بیشتر می کند.

وی تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتقام سختی در انتظار دشمنان و تروریست های جنایتکار آمریکایی است و جوانان و مجاهدان این انتقام را خواهند گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار