فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

بسیج هزینه افراد و جناح های سیاسی نمی شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با تأکید بر اینکه بسیج هزینه افراد و جناح های سیاسی نمی شود؛ اتحاد، ولایتمداری و بصیرت مردم را عامل شکست دشمنان انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۲۰۳۹۱۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاه های مقاومت حوزه بسیج امام صادق علیه السلام (غرب شهرکرد) به میزبانی پایگاه بسیج شهداء با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در مسجد جامع روستای پیربلوط برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در این جلسه با تبریک میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و گرامیداشت روز پرستار، از حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در برنامه های گرامیداشت سالروز 9دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تقدیر کرد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در ادامه با تشریح طرح اعتلای بسیج، ضمن تأکید بر آمادگی همه جانبه بسیجیان به دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و با یادآوری شکست استکبار جهانی در تحریم و تهدید و فشار بر ملت بزرگ ایران اسلامی،افزود: دشمن نفس های آخر را می کشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد تصریح کرد: فشار و تحریم در عرصه های اقتصادی، دارویی، معیشتی و ... راه به جایی نخواهد برد و به حول و قوه الهی، کشتی انقلاب با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و ولایتمداری مردم به سرمنزل مقصود می رسد.

وی، اغتشاشات ذهنی و روانی را از دیگر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی دانست و افزود: دلایل عدم موفقیت دشمن را باید چراغ راه خود در نظر بگیریم، که همانا اتحاد، همبستگی، ولایتمداری و بصیرت مردم است.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: دشمن با ابزار رسانه، اینترنت و ماهواره، برای مقابله با ارزش های اسلامی و تبدیل ارزش ها به غیرارزش به میدان آمده و به دنبال ایجاد مشکلات اجتماعی، تفرقه، قومیت گرایی، اعتیاد، بدبینی به همدیگر در جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با تأکید بر ضروت شناسایی آسیب های فضای مجازی، اظهار کرد: یکی از تهدیدات این مهمان ناخوانده که به درون خانه های مردم راه یافته است، کم رنگ کردن ارزش هاست که یکی از آن ها صله ارحام می باشد و در دین مبین اسلام به آن سفارش فراوان شده است.

جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش برخی از بازیگران و هنرپیشه های غیرواقعی و قهرمانان پوشالی اشاره کرد که می خواهند جای قهرمانان واقعی و الگوهای ایثار و شهادت و رشادت را بگیرند و تأکید کرد: با توجه به تهاجم همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی، ارزش فعالیت بسیجیان در پایگاه های مقاومت، کمتر از حضور در جبهه های جنگ نیست.

وی با اشاره به برنامه های رده های بسیج، افزود: ایجاد امنیت پایدار مردمی از اهداف طرح های بسیج و گشت های محله محور می باشد که ضرورت دارد با کمک اهالی و همچنین حمایت مسئولین این مأموریت نیز به شیوه مطلوب اجرا گردد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در این دیدار با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری، بر برگزاری نشست های بصیرتی به منظور تشویق و ترغیب آحاد مردم به حضور گسترده و حداکثری در این رویداد بزرگ تأکید کرد.

وی، افزود: آنچه مهم است، حضور حداکثری مردم در انتخابات می باشد و همه باید بدانند که بسیج هزینه افراد و جناح های سیاسی نمی شود.

فرمانده حوزه مقاومت امام صادق علیه السلام نیز در این جلسه با تقدیر از میزبانی پایگاه مقاومت شهدای پیربلوط به تشریح فرامین و انتظارات مقام معظم رهبری از فرماندهان پایگاه های بسیج پرداخت و گفت: علاوه بر اخلاص که سرلوحه امور بسیجیان است، تقویت ارتباط بسیجیان با مساجد، اطلاع رسانی هنرمندانه خدمات گسترده بسیج، حضور در میادین دفاع سخت، نیمه سخت و جنگ نرم، پیشی گرفتن از دشمن در میادین نبرد جنگ نرم، چابکی در عین گستردگی، از انتظارات فرمانده معظم کل قوا از بسیجیان است.

گفتنی است: فرماندهان پایگاه های مقاومت تابعه حوزه امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد در این جلسه به بیان نقطه نظرات و مسایل مربوط به پایگاه خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار