تجدید میثاق مردم با ولایت؛

گرامیداشت حماسه 9دی درمنج لردگان

همزمان با سراسر کشور اجتماع مردم منج لردگان در 9دی سالروز خلق حماسه بزرگ مردم ایران اسلامی با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۳۷۴۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی به مناسبت هفته بصیرت درجمع مردم بخش منج لردگان با اشاره به حماسه نهم دیماه به محورهای تببینی قیام مردمی نهم دیماه ازجمله اشاره کرد.

حجت الاسلام هدایت فرامرزی به آسیب هایی که در طول 8 ماه فتنه صورت گرفت اشاره کرد و افزود: در این ایام دشمنان به لطمه به اعتبار ،جایگاه و سرمایه های کشور لطمه زدند.

وی به دروغ بزرگ تقلب اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان سیلی خورده از انقلاب اسلامی برای تحریک عواطف مردم  به دروغ بزرگ "تقلب در انتخابات" رو آورند و به این بهانه موقعیت ممتاز و برتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز حضور حد اکثری در انتخابات را زیر سئوال بردند.

حجت الاسلام فرامرزی، قانون شکنی وقانون گریزی جریان فتنه را از دیگر شیوه های دشمنان در این فتنه دانست و افزود: دراین فتنه حرمت شکنی بزرگ عاشورای حسینی انجام شد و پرچم مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را آشوبگران به آتش کشیدند.

وی به نقش ولایت فقیه و مردم بصیر در خنثی سازی توطئه ها اشاره کرد و گفت: مدیریت و مهار فتنه با رهبری الهی و هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت عاشورایی ایران انجام شد ،حضور حماسی مردم در 9دی ، استکبار جهانی را در این فتنه هم با شکست مواجه شد.

وی افزود: جوانان باید آگاه و هوشیار باشند که دشمنان داخلی و خارجی قصد ایجاد انحراف ، ایجاد دو دستگی و اختلاف افکنی میان ملت ایران را دارند .

حجت الاسلام فرامرزی، افزود: هدف دشمن براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تخریب چهره ولایت فقیه   و نهادهای انقلابی و افراد شاخص ، مومن و انقلابی است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار