فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

اقتدار کشور در منطقه و جهان برگرفته از استقامت ملت است

سردار سالاری گفت: با استقامت ملت ایران دشمنان کم آورده اند و نفس های آخرشان را می کشند و ان شاء الله در نفس های آخر به زباله دان تاریخ خواهند پیوست و ما اعتقاد داریم هر کجا نصرت خداوند باشد و مردم دلهایشان کنار هم قرار گیرد، حتما نصرت الهی بر آنجا نازل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۴۰۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی پیامبر اکرم (ص) قرارگاه های طرح تحول محلات شهرستان بندر خمیر گفت: اقدامات بسیار خوبی در قالب طرح تحول محلات انجام شده و اعتقاد ما بر این است که در هر جامعه ای که مردم در کنار هم قرار بگیرند و یک ید واحده باشند کارهای ارزشمند و بزرگ با یکدلی و همدلی هم می توانند رقم بزنند.
سالاری در ادامه افزود: آنچه مهم است رسیدن به نگاه و دیدگاهی است که اگر در هر کاری اراده قوی وجود داشته باشد و توکل خدا صورت گیرد حتما آن کار شدنی و قابلیت اجرا دارد.
وی اظهار کرد: شهداء و رزمندگان عزیز این درس را در هشت سال دفاع مقدس به ما آموختند که اگر توکل به خداوند باشد، فقط و فقط برای رضای خدا کار کنیم و وحدت و انسجام خودمان را حفظ کنیم قطعادست عنایت پروردگار بر سر ما خواهد بود و مسیر را برای ما باز خواهد کرد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان تصریح کرد: هیچ مسیر بن بستی در اراده و توکل قوی ما وجود نخواهد داشت این را در دفاع مقدس رزمندگان و شهداء و جانبازان به ما آموختند؛ این درس بزرگی است که هر کجا وحدت و انسجام، برادری و برابری وجود داشته آنجا برکت خداوند بر ما نازل شده و این را در عرصه های دیگر می توان تجربه کرد.
سالاری خاطر نشان کرد: در عرصه دفاعی و نظامی ما بهترین برگ زرین را در هشت سال حماسه و ایثار دیدیم و امروزه اگر در این عرصه موفقیت هایی برای ما رقم خورد همه در گرو مجاهدات ها و تلاش های این بزرگ مردان است.

وی در ادامه یادآور شد: همه قدرت، ابتکار عمل، جسارت را امام راحل(ره) به ما آموخت و شهداء این شجاعت و جسارت را در هشت سال دفاع مقدس مشق کردند و به ما آموختند و ما در عرصه دفاعی و نظامی به جایی رسیدیم که هیچکسی قدرت رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد و اگر کسی بخواهد تعرضی به این نظام و انقلاب کند قطعا بی پاسخ نخواهد ماند و ما این را در عمل ثابت کرده ایم.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اظهار کرد: یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ما آموختند هر کجا صبر و استقامت باشد نتیجه اقتداری است که نه تنها در منطقه بلکه در جهان داریم.
وی تصریح کرد: با استقامت ملت ایران دشمنان کم آورده اند و نفس های آخرشان را میکشند و ان شاء الله در نفس های آخر به زباله دان تاریخ خواهند پیوست و ما اعتقاد داریم هر کجا نصرت خداوند باشد و مردم دلهایشان کنار هم قرار گیرد و با وحدت و انسجام باشد حتما نصرت الهی بر آنجا نازل خواهد شد.
سالاری خاطر نشان کرد: بعد از هر سختی مسیر های آسان فراهم خواهد شد ما در موضوعات دفاعی این موفقیت ها را داشتیم و آنچه مهم است مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و باید این زمینه فراهم شود، نصرت الهی کنار هم بودن و کاری که قرارگاه های طرح تحول محلات زمینه و ظرفیت این موضوع را فراهم می کند لازمه کار مثل دفاع مقدس است و همه باید کنار هم قرار گیرند.

ارسال نظرات