خطیب جمعه کوهبنان

کلید سعادت کشور به دست معلمان و دانشجویان است

حجت الاسلام جعفری افزود: جنبش دانشجویی همیشه حققیت طلب بوده گرچه دشمنان در صدد بودند دانشگاه را پایگاه خود قرار دهند
کد خبر: ۹۱۹۸۲۳۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، حجت الاسلام عباس جعفری در جمع مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد صاحب الزمان(عج) گفت: در ۱۶ آذر وفات کریمه اهلبیت را داریم که در شهر قم به دیار هستی شتافت ایشان بانوی بررگواری است که به خاطر بندگی خدا توفقیات فراوانی داشته که عبادت ، عالمه بودن ، ملجا و ماوای مردم بودن از جمله آنهاست .

 

وی ادامه داد: حضرت فاطمه معصومه (س) پس از سفر امام رضا(ع) ، به ایران آمد تا ولایت مداری خود را به همگان بیان دارد و از محضر امام خویش کسب معرفت کند تا بصیرت را در بین مردم منتشر نماید .

 

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: هجرت حضرت معصومه(س) تمدن ساز بود لذا زمینه رسوایی دشمنان را رقم زد ایشان سرزمین علم پرور و عالم پرور قم را احیا کرد تا زمینه برای قیام علیه حکومت های ظلم و جور از قم مهیا گردد.

 

وی ابراز داشت : زیارت حضرت معصومه با بصیرت و معرفت باعث می شود بهشت بر انسان واجب شود.

 

خطیب جمعه کوهبنان افزود: ۱۶ آذرماه روز دانشجو هست یاد و خاطره شهدای دانشجو سال ۳۲ که به خاطر حضور آمریکایی ها اعتراض کردند و به شهادت رسیدند را گرامی می دایم .

 

وی تصریح نمود: معرف دانشجو ضد آمریکایی بودن و ضد سیاست های سلطه است چون جنبش دانشجویی جنبشی عدالت خواه و ضد استبداد است .

 

حجت الاسلام جعفری افزود: جنبش دانشجویی همیشه حققیت طلب بوده گرچه دشمنان در صدد بودند دانشگاه را پایگاه خود قرار دهند .

 

وی با استناد به کلام حضرت امام خمینی(ره) بیان داشت: دانشجویان ذخایر این ملت هستند لذا سعادت یک مملکت کلیدش به دست معلم و دانشجو هست هدف دشمن برای نفوذ در دانشگاه ها تربیت افراد فاسد است تا وابستگی فکری ایجاد کنند .

 

امام جمعه کوهبنان با استناد به مطالبه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گفت:  در زمینه اقتصاد ،کشور باید ایمن باشد و تنها وابسته به نفت نباشیم به کار و تولید داخلی اهمیت بدهیم  حمایت از کارگر و تولید داخلی و امید بخشی به تولید کننده را مد نظر قرار دهیم باید با فساد همواره مبارزه کنیم که اثرات مخربی دارد.

 

وی تاکید کرد: باید بر بازار نظارت شود گرچه بازاریان کوهبنان متعهد هستند اما باید هفته ای یک روز نظارت شود و مردم هم همکاری کنند تا به کسی اجحاف نشود .

 

خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد: ۱۸ آذر ماه سالروز بمباران شهر ایلام و شهادت جمعی از نمازگزاران بدست عمال رژیم بعثی است .

 

وی خاطر نشان کرد: ۱۸ آذر ماه سالروز معرفی صدام به عنوان متجاوز بود در حالی که ملت ایران اسلامی هشت سال جانانه مقاومت کرد تا یک وجب از خاک کشورمان جدا نشود .

 

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: ۲۰ آذرماه سالروز شهادت آیت الله دستغیب است که در شهر شیراز به دست منافقین کور دل به شهادت رسید.

 

وی تصریح نمود: چون در فصل زمستان با کمبود خون مواجه هستیم باید از هلال احمر کوهبنان تقدیر کنیم که هر سه ماه یک بار زمینه خونگیری را در شهرستان فراهم‌می کند .

ارسال نظرات