ضرورت توجه به حفظ ثبات قدم در جوانان/ نیروهای سپاه پاسداران پرچم ولایت را در دنیا بلند کرده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: پاسداران در دنیای پر زرق و برق مادی امروز پرچم ایمان و تقوا و صبر و استقامت را بلند کرده‌اند، پرچم ولایت را بلند کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۳۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان بیان داشت: مایه افتخار است که من در کنار عزیزانی هستم که از آنها عطر جهاد و جبهه و شهادت استشمام می‌شود.

وی افزود: پاسداران، عزیزانی هستند که در دنیای پر زرق و برق مادی امروز پرچم ایمان و تقوا و صبر و استقامت و ولایت را بلند کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان  تصریح کرد: پاسداران در راه دستاوردهای انقلاب اسلامی جان و سلامتی خود را تقدیم کرده اند. چنین مجموعه پربرکتی جای تقدیر دارد.

وی  بابیان اینکه وظیفه همه ما است از چنین نهاد انقلابی که وظیفه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارد حمایت کنیم، افزود: مدال سپاه این است که روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار نامیده شده است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه  در دوران دفاع مقدس با جان فشانی ها و ایثارگری های رزمندگان خداوند هم فیض و نورش را بر سپاه نازل کرد، ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که سپاه قدرتمند در جهان ایستاده است و رهبری هم با یک خطبه تمام ناپاکی ها و توطئه های دشمن را از بین می برد، این ها همان فیوضات الهی است.

شاهرخی صریح کرد: به تعبیر مقام معطم رهبری یک پاسدار انقلاب اسلامی باید به درجه‌ای برسد که اگر به تنهایی مقابل شیطان بزرگ ایستاد ترس در وجودش نباشد و پاسداران اینگونه هستند و ما این نوع جان فشانی‌ها و ایثارگری‌ها را در 8 سال دفاع مقدس مشاهده کردیم.

وی در ادامه به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: ایشان بگونه‌ای در مورد استان لرستان صحبت می‌کردند که گویی اهل این استان هستند؛ اشراف مقام معظم رهبری به مسائل مختلف بسیار بالا است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: «خرم‌آباد مرکز لرستان از نظر ما یک مرکز مهم تدین و انقلابی گری است»، افزود: باید این صحبت ایشان را با کار فرهنگی به تصویر بکشیم لذا من این انتظار را دارم که تشکیلات فرهنگی سپاه روی این موضوع کار کنند‌؛ ما باید در قالب مصاحبه با نخبگان یا برگزاری نمایشگاه‌های هنری و تالیف کتاب و... این موضوع را باز کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت، رهبر انقلاب در این دیدار اخیر به علاقه مندی مردم لرستان به سادات اشاره و فرمودند « لرستانی‌ها از قدیم در مسائل انقلاب خیلی حاضر بودند و در دفاع مقدس همه از تیپ و لشگر حضور داشته و نقش ایفا کردند.»؛ لذا باید روی این مسائل کار شود و ما این نقش آفرینی‌ها را بازگو کنیم.

شاهرخی اظهار داشت: گرم گرفتن با جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید کاری کرد که جوانان متدین و ثابت قدم بمانند، برای ثابت قدم جوانان باید کار کرد و اگر افرادی متزلزل شده‌اند باید آن را آسیب‌شناسی کرده و پیشگیری کنیم؛ حفظ ثبات قدم در جوانان بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه باید مباحث، فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی جوانان را پیگیری کنیم، گفت:   جذب جوانانی که خیلی دل‌بسته نیستندباید انجام شود و ما باید روی این مسائل برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

وی بر خرد جمعی و استفاده از ظرفیت همه نخبگان تاکیدکرد و عنوان کرد: نماینده ولی فقیه در استان رقیب روحانیون شهر و رقیب مقامات اداری نیست و آمده به آنها و برای خدمت به مردم کمک کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار