دانش آموزان بردخون راهی دیار نور شدند

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: دانش آموزان بردخونی راهی دیار نور شدند.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۹۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

دانش آموزان بردخون راهی دیار نور شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، ظهیر محمودی در آیین اعزام دانش آموزان دختر متوسطه دوم بردخون اظهار داشت: دوران دفاع مقدس آیینه ماندگار نظام اسلامی و صفحه درخشان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و راهی به سوی شناخت جبهه حق و باطل است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: همه ساله شاهد برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح کشور هستیم که این اردو یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی کشور است و که سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل‌های امروزی می‌شود.

وی اضافه کرد: راهیان نور دوران دفاع مقدس را برای جوانان امروزی یادآوری می‌کند تا بدانند که امنیت امروز اتفاقی نیست و شهدای زیادی بودند که برای حراست از خاک کشورمان از جانشان گذشتند تا امنیت برقرار شود.

محمودی ادامه داد: راهیان نور از اقشار جامعه ما به ویژه نسل جوان و نوجوان در مقابل تهاجمات بی‌رحمانه دشمنان در حوزه فرهنگ حراست می‌کند و باعث ترویج فرهنگ شجاعت و ایثار در جامعه می‌شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون دفاع مقدس را گنجینه‌ای بی‌پایان دانست و اظهار کرد: اگر نسبت به شناخت ابعاد مختلف دفاع مقدس کار کنیم در واقع انقلاب اسلامی را برای سالها بیمه و ماندگار کرده‌ایم.

وی ابراز داشت: مهم‌ترین هدف اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و حرکت در راه شهدا و رزمندگان اسلام است تا نسل جدید بدانند مدافعان انقلاب اسلامی در مسیر دفاع از ارزش‌ها چه سختی‌ها متحمل شده‌اند و ثمرات تلاش آنان چه بوده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون یادآور شد: اگر امروز امنیت و ثبات در کشور اسلامی ایران حاکم است به دلیل جانفشانی‌ها و ایثار رزمندگان و ایثارگرانی است که هستی خود را عاشقانه فدا کردند.

محمودی یادآور شد: دانش آموزان امروز باید بدانند که این کشور چگونه در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده است و صحنه‌های دفاع مقدس بهترین شاهد ایثارگری مردم ایران است.

وی تصریح کرد: همه مردم باید برای دفاع از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی آماده باشند و برای تقویت این آمادگی، نیاز است از تجارب دیروز دفاع مقدس درس بگیریم و برای آینده استفاده کنیم.

حیدر مغدانی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره نیز گفت: در این اردو تعداد 95 نفر از دانش آموزان دختر مدارس دخترانه متوسطه دوم با همراهان حضور دارند و به مدت سه روز از یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات