خطیب جمعه بندرعباس:

هویت دانشجو استکبار ستیزی است

عبادی زاده با تاکید بر اینکه هویت دانشجو استکبار ستیزی است، گفت: پایه روز دانشجو با استکبار ستیزی بسته شده و دانشجویان در آن روز به نظام سلطه و آمریکا نه گفتند.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۳۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،عبادی زاده با تاکید بر اینکه هویت دانشجو استکبار ستیزی است، گفت: پایه روز دانشجو با استکبار ستیزی بسته شده و دانشجویان در آن روز به نظام سلطه و آمریکا نه گفتند.

 

وی با اشاره به اینکه دانشجویان سرمایه و مدیران آینده کشور هستند، گفت: دانشجویان با بصیرت و آگاهی خود جلودار و پرچمدار اهل علم و دانش برای آینده سازی کشور هستند.

امام جمعه بندرعباس افزود: توصیه می کنم دانشجویان هویت واقعی و پرچمداری در تعالی و ترقی را از دست ندهند و با بصیرت و روحیه انقلابی آینده را بسازند.

عبادی زاده با تاکید بر اینکه پیام رسان های داخلی با بی مهری مواجه هستند، گفت: ۲۶ میلیون کاربر از وات ساپ و سایر پیام رسان های خارجی استفاده می کنند.

وی عنوان کرد: امروزه گرفتار کاپیتولاسیون فضای مجازی هستیم که استعماری نوین است و ۹۰ درصد پهنای باند کشور در اختیار پیام رسان های خارجی است.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: دشمنان با استفاده از فضای مجازی افکار جوانان را به سمت و سویی که خودشان می خواهند حرکت می دهند.

عبادی زاده با بیان اینکه یکی از راه های نبرد با دشمنان نبرد در فضای مجازی است، بیان کرد: جوانان انقلابی با ابتکار عمل در فضای مجازی عرصه را نیز در دست بگیرند تا بتوانند هویت ملی و اسلامی را به کشور باز گردانند.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان مصوبات گذشته در مورد شبکه های داخلی را مرور و به آنها عمل کنند، عنوان کرد: کسانی که شبکه های داخلی را ایجاد کرده اند از بی مهری مسئولان نسبت به آن هانگران هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطر نشان کرد: خیلی از کشور ها در دنیا در فضای مجازی مستقل هستند امیدوارم با دوراندیشی و نگاه به آینده و راه اندازی شبکه های ملی ماهم در فضای مجازی مستقل شویم .


ارسال نظرات