برگزاری میدان تیر بسیجیان در فارسان

افزون بر 300 نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس شهرستان فارسان با حضور در میدان تیر آمادگی رزمی و نظامی خود را بالا بردند.
کد خبر: ۹۱۹۶۶۵۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت سپاه ناحیه فارسان اردوی آموزشی میدان تیر برای بیش از 300 نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس شهرستان فارسان برگزار شد و بسیجیان با حضور در میدان تیر و آموزش نحوه صحیح تیر اندازی به صورت تئوری و عملی میزان آمادگی رزمی و نظامی خود را بالا بردند.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده سپاه ناحیه فارسان در خصوص این برنامه گفت: توجه به اینکه دشمن توان خود را روزبه‌ روز ارتقاء می‌دهد، طبیعتاً ما نیز باید میزان توان خود را برای مقابله و بازدارندگی بالا ببریم. ما در هر لحظه برای مقابله با تهدید نسبت به جمهوری اسلامی ایران آماده باشیم؛ این است که ما بایستی با تقویت بسیج خیلی از حوادث و تهدیدات را جلوگیری کنیم.

وی افزود: بسیجیان همیشه یک پشتوانه قدرتمند برای کشور بوده اند پشتوانه ای که همیشه می توان به آن تکیه کرد و لذا گردان های بیت المقدس نقش حیاتی در تامین امنیت و رفاه برای مردم دارند، لذا باید به تقویت این گردان ها توجه ویژه داشت و با تمام توان برای تقویت گردان های بیت المقدس تلاش کرد.

ارسال نظرات