امام جمعه کوهبنان خبر داد

برگزاری اجلاسیه نماز در کوهبنان با همت آموزش و پرورش شهرستان

جلسه مشترک شورای فرهنگ‌ عمومی با شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور اکثریت اعضا در دفتر امام جمعه کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۸۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در ابتدای این نشست حجت الاسلام عباس جعفری گفت: یکی از منکراتی که رواج پیدا کرده بحث گرانی است که منکر زاست و فکر و زبان انسان را آلوده می کند در حالی که قابل کنترل است .

وی تاکید کرد:بازار اسلامی باید سالم و تابع قانون باشد در اسلام بر عدم اجحاف به مسلمین تاکید شده تا کارها رونق پیدا کند البته در گذشته هر کس می خواست وارد بازار شود باید مکاسب را بخواند.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: به همت فرماندار و دادستانی باید تدابیری اندیشیده شود و نظارت بیشتری بر بازار صورت گیرد .

وی بیان داشت: یکی از نقشه های دشمنان تلاش در راستای کاهش نسل است که در این زمینه موفقیت هایی هم داشتند در حالی که نسل سالم و پاکیزه بسیار خوب و عالی است .

حجت الاسلام جعفری تصریح نمود: باید کاری کنیم که در آینده دچار کمبود نیروی جوان نباشیم کسانی که باید مدیریت کشور را بر عهده گیرند لذا باید برای افرایش نسل فرهنگ‌سازی شود .

وی ابراز داشت : امر ازدواج باید با افزایش تسهیلات و وام ازدواج محقق شود و وام به راحتی در اختیار جوانان قرار گیرد تا ازدواج به موقع و آسان انجام شود.

امام جمعه کوهبنان از برگزاری اجلاسیه نماز در هفته آینده در کوهبنان خبر داد و افزود: این مهم‌با همکاری و همت آموزش و پرورش کوهبنان برگزار خواهد شد

ارسال نظرات