خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد

نمایشگاه دستاوردهای بسیج بستر خوبی برای نوآوری جوانان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوربا بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی بسیج همدان از جامعیت برخوردار بود، گفت: این نمایشگاه باید در سال‌های آینده نیز برگزار شود تا بتوان ضرورت‌ها و شرایط را بیان کرد و امکان نوآوری برای نوجوانان و جوانان فعال شود و بستر خوبی فراهم شود.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۰۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

نمایشگاه دستاوردهای بسیج بستر خوبی برای نوآوری جوانانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامرضا سلیمانی در آئین اختتامیه دستاوردهای ۴۰  ساله بسیج که با حضور مسئولین استانی و سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، اظهار داشت: یکی از ضعف‌های ما در بسیج این است که توانایی اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌های بسیج را نداریم.

وی گفت: چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند افرادی که از بسیج کمتر اطلاع دارند را با فعالیت‌های بسیج آشنا کند و برخی از جزییات را انعکاس دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ابراز داشت: عملکردهای بسیاری خوبی که در اینجا ارائه شده، باید افزایش 10 برابری بلکه 100 برابری از دستاوردها و فعالیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی یابد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از جامعیت برخوردار بود و باید در سال‌های آینده نیز برگزار شود تا بتوان ضرورت‌ها و شرایط را بیان کرد و امکان نوآوری برای نوجوانان و جوانان فعال شود و بستر خوبی فراهم شود.

سردار سلیمانی افزود: رویکردهای جدید متناسب با چهلم دوم حیات پربرکت بسیج و بیانیه گام دوم رهبری که یک سند اساسی برای مردم در دولت آینده است، بوده و بسیج خود را اصلی‌ترین مخاطب این بیانیه می‌داند بنابراین باید بتوانیم در جاهایی که خلأ وجود دارد آنها را بپوشانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات