سرهنگ کردی فرمانده سپاه شهرستان زرند خبر داد

واگذاری ۳ واحد مسکونی به افراد بی بضاعت توسط بسیج سازندگی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ضمن مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی ۳واحد مسکونی در شهرستان زرند که در قالب اردوهای جهادی احداث شده بود به افراد بی بضاعت اهدا شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۹۷۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
سرهنگ کردی فرمانده سپاه شهرستان زرند خبر داد

واگذاری ۳ واحد مسکونی به افراد بی بضاعت توسط بسیج سازندگی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ضمن مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی ۳ واحد مسکونی در شهرستان زرند که در قالب اردو‌های جهادی احداث شده بود به افراد بی بضاعت اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: سرهنگ اکبر کردی فرمانده سپاه زرند اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه همکاری احداث ۸ واحد مسکونی مددجویی بین کمیته امداد نام خمینی (ره) و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با هدف ایجاد سرپناه برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سه واحد مسکونی با اعتبار ۲ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال در روستا‌های جرجافک، سرباغ و فتح آباد علیا شهرستان زرند افتتاح و به افراد واجد شرایط واگذار شد.

به گفته سرهنگ کردی این واحد‌های مسکونی توسط قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در قالب اردو‌های جهادی در این مناطق احداث شده است.

سرهنگ اکبر کردی ادامه داد: ۵ واحد مسکونی دیگر در روستا‌های سیریز، روح آباد، فتح آباد علیا، سربنان و شهرک طالقانی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی با مشارکت کمیته امداد در حال ساخت است که مراحل پایانی خود را می‌گذرانند و پس از تکمیل در اختیار محرومین منطقه قرار میگیرند.


او اعتبار هر واحد مسکونی ۷۰ متر مربعی را ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ۴۰۰ میلیون ریال آن را کمیته امداد با مشارکت سپاه زرند و مابقی را خیرین هزینه کرده اند.
علی صادق زاده فرماندار زرند هم ضمن قدردانی از دست اندرکاران احداث این واحد‌های مسکونی گفت: کمک به محرومان وظیفه همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید توجه بیش از پیش به این قشر جامعه داشته باشیم.
ارسال نظرات