برگزاری یادواره شهدای کارمند و شهید شاخص فرهنگی دشتی

یادواره 16 شهید کارمند و رضا سناپوری شهید شاخص فرهنگی شهرستان دشتی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان در سالن اجتماعات شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۶۴۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

یادواره شهدای کارمند و شهیدشاخص فرهنگی شهرستان دشتی برگزارشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) دراین  آئین بزرگداشت اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا آشنایی با طرز فکر شهدا است، اگر این فرهنگ نهادینه شود جامعه را به سعادت و کمال می رساند .

برگزاری یادواره شهدای کارمند و شهید شاخص فرهنگی دشتی

غضنفری افزود:جنگ امروز ما با استکبار جنگ عقیده است، از یک سو تفکر انقلابی و اسلامی مبتنی بر ایمان جهاد و شهامت و از یک سو تفکر مادی و سرمایه داری و کفر و الحاد قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در شرایطی که پس از شبیخون فرهنگی ، تهاجم فرهنگی و درزمان کنونی شاهد ناتوی فرهنگی دشمن هستیم ، بهترین راه مقابله با این تهاجمات و جنگ فرهنگی دشمن را استعانت از راه شهداء دانست.

وی یکی از دستاوردهای جنگ تحمیلی را وجود شهدا در هر قشر و صنفی دانست و افزود: کارمندان و کارکنان دولت نیز از این فیض عظیم عقب نمانده و با تقدیم شهدای والامقام به میهن اسلامی دین خود را ادا کردند .

مدیرحوزه علمیه سفیران هدایت شهر خورموج در ادامه مراسم به بیان ویژگیهای بسیج و خصوصیات آن پرداخت و اضافه کرد بسیج بیدار است و این هوشیاری و بیداری در تمامی عرصه ها نمایان و مصداق دارد.

حجت الاسلام طاهری سازمان یافتگی و مطیع محض ولایت بودن ،  یاری رسان و یاریگیر بودن  ، و جسور و شجاع بودن در عرصه مقابله و تهاجم نظامی و چه درعرصه فرهنگی و خدمت رسانی را از دیگر خصوصیات بسیج و بسیجی برشمرد.

اجرای گروه تواشیح دانش آموزان دارالقرآن حضرت زینب (س) و مرثیه سرایی و شعرخوانی آقایان حسینی و تنگستانی از دیگر برنامه های این یادواره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات