طهمزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ شکوه اقتدار بسیج با حضور عشایر غیور در مسجد جامع شهرستان اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۵۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ شکوه اقتدار بسیج با حضور عشایر غیور بعدازظهر امروز در مسجد جامع شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین حسین‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل با اشاره به تأسیس شجره بسیج در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ به فرمان امام راحل (ره)، اظهار کرد: بسیج میراث ارزشمند امام خمینی(ره) برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است‌.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه‌های مختلف برکات و دستاورهای بزرگی برای مردم و نظام داشته است، تصریح کرد: کارنامه چهل ساله بسیج پر از خدمت به مردم، جهاد و شهادت در راه خداوند است.

فرمانده ناحیه سپاه عشایری استان اردبیل بیان کرد: بسیج با تقدیم هزاران شهید در دوران دفاع مقدس از اسلام و نظام جمهوری اسلامی دفاع جانانه کرده است و الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان شده است.

در ادامه این اجتماع مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه عشایری استان اردبیل بسیاری از پیشرفت‌های کشور را در سایه تفکر بسیجی دانست و اظهار کرد: تفکر بسیجی نیاز امروز کشور است.

حجت‌الاسلام حسین اکبری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بیانیه گام دوم نقشه حرکت مردم و دولت است و ملت ایران با عزت گام اول انقلاب را برداشتند و در گام دوم انقلاب نیز با روحیه بسیجی و جهادی بر دشمنان غلبه می‌کنند.

ارسال نظرات