خبرهای داغ:
امام جمعه شلمزار:

پیشرفت در همه ی عرصه ها مرهون تفکر بسیجی است

امام جمعه شلمزار در دیدار با جمعی از کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان کیار گفت: پیشرفت در همه ی عرصه ها مرهون تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۳۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته بسیج جمعی از کارکنان و رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و بسیجیان ناحیه مقاومت کیار با امام جمعه شهر شلمزار دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه شلمزار ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت:امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر بسیجی هستیم .

وی، افزود: پیشرفت در همه ی عرصه ها مرهون تفکر بسیجی است و تنها راه حل شدن مشکلات اجتماعی، اقتصادی و...، نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه می باشد.

حجت الاسلام یدالله زمانی، با اشاره به آیه 120سوره بقره که می فرماید:" وَ لَنْ تَرْضى عَنْکَ الْیهُودُ وَ لاَ النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، تا از آیین آنان، پیروی کنی"، بر لزوم داشتن بصیرت و هوشیاری در برابر دشمنان و کوتاه نیامدن در برابر آنها تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به آیه 63سوره انفال که می فرماید:"وَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِي الأرْضِ جَمِيعًا مَا أَلَّفْتَ بَيْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَكِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَيْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ و بین دلهای ایشان الفت داد که اگر هر آنچه در روی زمین است خرج می‌کردی، بین دلهای ایشان الفت نمی‌افکندی، ولی خداوند میان آنان الفت برقرار کرد، که او پیروزمند فرزانه است"،  مهمترین سرمایه بسیج در جنگ را مفاهیم این آیه دانست.

امام جمعه شلمزار افزود: عدم تفاوت بین فرمانده و نیرو در زمان جنگ و عدم فاصله طبقاتی رزمندگان از جلوه های تفکر بسیجی و روحیه بسیجی در زمان جنگ بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار