خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

بسیج پیشگام سازندگی و خدمات‎رسانی در کشور است

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه بسیج پیشگام برای سازندگی و خدمات‎رسانی در کشور است، گفت: ۱۱۰ گروه جهادی در شهرستان سازماندهی شده است که اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در نقاط مختلف شهرستان کرده‎اند.
کد خبر: ۹۱۹۳۱۱۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

بسیج پیشگام سازندگی و خدمات‎رسانی در کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ داود مهدوی در جلسه شورای فرماندهی بسیج شهرستان رزن، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با دوراندیشی بسیار بسیج را برای حفظ انقلاب در زمان‎های مختلف و مقابله با تهدیدات گوناگون ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج در این راه ثابت قدم بوده و خواهد بود، افزود: ما در حوزه استحفاظی خود تمام آسیب‎ها و تهدیدات را احصا و فعالیت‌های خود را برای رفع این تهدیدات برنامه‌ریزی می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در تشریح ماموریت‌های بسیج گفت: راه‌اندازی حلقات صالحین برای کادرسازی مدیران برای بدنه انقلاب است.

وی با بیان اینکه بسیج پیشگام برای سازندگی و خدماترسانی در کشور است، ادامه داد: ۱۱۰ گروه جهادی در شهرستان سازماندهی شده است که با هدف خودسازی بسیجیان و کمک به رفع مشکلات مستضعفین شهرستان اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در نقاط مختلف شهرستان کرده‎اند.

مهدوی ابراز داشت: ما در این راه از مسئولین ادارات مربوطه نیازمند همراهی وهمکاری داریم تا خدمات بهتری به مردم شریف شهرستان‎های رزن ودرگزین داشته باشیم.

وی یادآور شد: ماموریت بعدی مباحث فرهنگی است که ما در راستای تقویت انقلاب وارد شده‎ایم ودر مقابله با جنگ نرم برنامه‎های دشمن را که برای  ضعیف انقلاب است خنثی یا کم اثرکرده‎ایم.

فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: دامنه بسیج گسترده است و هرکس می‎تواند در داخل بسیج فعالیت و اظهار نظر شخصی کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج برای گروه و صنفی خاصی نیست، خاطرئشان کرد: مردمی کردن امنیت یکی دیگر از وظایف است چراکه ایجاد امنیت فقط با حضور نیروهای مسلح امکان‎پذیر نیست.

مهدوی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار داشت: حضور حداکثری و تبیین شاخص‎های نمایندگی تراز انقلاب از وظایف بسیج در زمان انتخابات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار