همزمان با هفته بسیج ؛

جشنواره جهادگران علم و فناوری در شهرکرد برگزار شد

همزمان با گرامیداشت چهلمین سال تأسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره)، جشنواره جهادگران علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۴۸۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان علمی پژوهشی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: همزمان با جشنواره جهادگران علم و فناوری، نمایشگاهی در قالب 12 غرفه در زمینه های مختلف علمی در فرهنگسرای شهرکرد برپا شده است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی افزود: 17 پایگاه علمی پژوهشی در سطح استان چهارمحال و بختیاری داریم که با برپایی جشنواره جهادگران علم و فناوری، فرصتی برای عرضه دستاوردهای علمی و تجلیل از نخبگان ایجاد شده است.

وی، ادامه داد: توسعه فرهنگ تحقیق و الگوسازی در بین اقشار بسیج، کمک به تجاری سازی طرح ها، حمایت از نخبگان و تجلیل از برگزیدگان جهادی علم و فناوری از اهداف برگزاری این جشنواره و برپایی نمایشگاه می باشد.

جمشیدی گفت: از ابتدای سال جاری با فراخوان سازمان علمی پژوهشی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام،  70 طرح از سوی بسیجیان نخبه ارائه شده که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند و طرح های برتر استانی انتخاب و به نمایشگاه ملی در اسفندماه ارسال خواهند شد.

گفتنی است: در این جشنواره با اهدای لوح و هدیه از 51 نفر از نخبگان برتر علمی پژوهشی با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، رئیس خانه نخبگان بسیج استان چهارمحال و بختیاری و دیگر مسئولان تجلیل شد.

ارسال نظرات