خبرهای داغ:

اجرای برنامه کتابگردی در شاهرود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به همراه رئیس اداره شهرستان شاهرود، در روز کتابگردی، از کتاب فروشی‌های مرکز شهرستان شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۸۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
اجرای برنامه کتابگردی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت، طی این برنامه کتابگردی به اهمیت فرهنگ توسعه و ترویج کتاب و تاثیر آن در جامعه تاکید کرد و افزود: امروزه اهمیت کتاب برای همگان روشن شده وهمه اهالی فرهنگ وکتاب خوانی به تأثیرات آن بر سایر جنبه‌های حیات بشری توجه کرده اند.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هدف از این بازدید مشاهده فعالیت کتابفروشی‌ها به عنوان فعالان فرهنگی و استماع مسائل و مشکلات آنان از نزدیک و دیدار با متصدیان و دست اندرکاران این مجموعه‌ها بود.
وی به ترویج و توسعه امر کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و اظهار داشت: ترویج کتابخوانی تنها وظیفه یک دستگاه و نهاد نیست، بلکه برای رسیدن به این هدف اهتمامی فراگیر لازم است تا کتاب در سبد خانوار قرار گیرد.
رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در ادامه گفت: همانند سال‌های گذشته در هفته گرامیداشت کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «من هم می‌آیم» و با هدف ترویج کتاب و کتاب خوانی و رونق بخشی به کتاب فروشی‌ها و ایجاد روحیه نشاط و مشارکت در میان جوانان و خانواده ها؛ پویش کتابگردی در روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه در سطح شهر شاهرود برگزار شد.
وی افزود: دراین پویش، از کتابفروشی‌های کتابکده، پیمان و سرزمین کتاب بازدید به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار