پیام تبریک فرمانده سپاه خارگ به مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۰۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵

بسیجی برای رسیدن به هدف بلندی که بر گزیده است ، همه چیز را کوچک می شمارد و در راه تحقق آن هدف ، از بذل مال و جان و تمام تعلقاتش مضایقه ای نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ،متن این پیام به این شرح است:

در چهلمین سالگرد تاسیس بسیج که با شعار چهل سال خدمت،جهاد و شهادت نامگذاری شده سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارلله جزیره خارگ در بیانیه ای این هفته را تبریک گفت که در بخشی پیام فرماندهی سپاه خارگ چنین آمده .

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اولین ویژگی بسیج حرکت است.تفکر بسیجی با رکود و بی تحرکی تناسب ندارد. دومین ویژگی اینکه حرکتی سریع و توفنده است.کسانی که در جامعه حرکتی کند دارند، هر چند ساکن نیستند بسیجی نیز به شمار نمی آیند. ویژگی سوم حرکت بسیج، فراگیر و جمعی بودن آن است. بسیج یک حرکت سریع فراگیر در جامعه است.

حیاتی افزود:ویزگی چهارمی که میتوان در این مفهوم شناسایی کرد، هدفمندی و انگیزه داشتن این حرکت است. حرکت بسیجی یک حرکت کور به سوی هدفی نامعین نیست بلکه حرکتی با انگیزه به سوی یک هدف مشخص و شناخته شده است. آخرین ویژگی فداکاری  است. بسیجی برای رسیدن به هدف بلندی که بر گزیده است ، همه چیز را کوچک می شمارد و در راه تحقق آن هدف ، از بذل مال و جان و تمام تعلقاتش مضایقه ای ندارد.

بسیجی برای رسیدن به هدف بلندی که بر گزیده است ، همه چیز را کوچک می شمارد و در راه تحقق آن هدف ، از بذل مال و جان و تمام تعلقاتش مضایقه ای ندارد.

اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، پاسداران ومردم جزیره مقاوم خارگ تبریک‌عرض میکنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات