گزارش تصویری؛

اجلاسیه یک روزه نماز در سیریک

اولین اجلاسیه نماز دانش آموزان شهرستان سیریک با شرکت ۳۰۰ نفر از دانش آموزان، مربیان پرورشی، امامان جمعه مدارس، ائمه جمعه و جماعت ، خیرین مسجد ساز، ، انجمن اولیا و مربیان و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۵۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

 

اجلاسیه یک روزه نماز در سیریک

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان ؛محمد ترکمانی، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سیریک افزود: این اجلاسیه با  شعار نماز و مدرسه و شیوهای دعوت  دانش آموزان و رونق بخشی نماز در مدارس در  سالن غدیر شهر بندر سیریک برگزار شد.

در این مراسم شیخ عبدالعزیز امام جمعه اهل سنت  شهربندر سیریک گفت: نماز یکی از ارکان اصلی دین مبین اسلام است که روزانه انسان های مسلمان برای تشکر و سپاسگذاری از نعمت های بی کران خداوند متعال و انجام یکی از واجبات دستورات دین مبین اسلام  انجام می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان سیریک نیز افزود: نماز راه ارتباط با خداوند متعال است و هر چه به نماز بیشتر بها بدهیم خیر دنیا و آخرت بیشتری نصیب فرد و جامعه می شود.

وی گفت: مسئولان آموزش و پرورش برای جذب دانش آموزان به نماز باید مکان مناسبی را به اقامه نماز اختصاص دهند و نمازخانه ها را زیبا و مجهز کنند.

ارسال نظرات