فرمانده سپاه ناحیه لردگان خبر داد:

اجرای بیش از یکصدبرنامه ویژه هفته بسیج در لردگان

فرمانده سپاه لردگان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج بیش از یکصد برنامه به همت سپاه ناحیه لردگان و حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۵۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج گفت:در هفته بسیج بیش از یکصد برنامه در سطح سپاه ناحیه و حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار کرم نظری افزود: سازمان بسیج مستضعفین در ۵آذرماه سال ۵۸ به فرمان امام راحل تشکیل شد تا بتواند بار مسئولیت انقلاب را به دوش بکشد و در فراز و نشیب ها از انقلاب اسلامی محافظت کند.

وی ادامه داد: مأموریت و عملکرد بسیج باعث شد که دشمنان انقلاب به اهمیت کلیدی این نهاد مقدس پی ببرند و سعی کنند برای به انحراف کشاندن ای شجره طیبه دست به نیرنگ های مختلفی بزنند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: بسیجیان بازوان توانمند نظام هستند، که هر گاه به آنها نیاز باشد، چه در عرصه دفاعی، چه عرصه سازندگی و ... در صف مقدم حضوری فعال دادند.

فرمانده ناحیه لردگان تأکید کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا، مسابقات ورزشی، نشست های بصیرتی، همایش پیاده روی ، نشست های مسجد محور، تجمع بسیجیان در ۵ آذر و ... ، از جمله برنامه های محوری هفته مبارک بسیج در این شهرستان است.

ارسال نظرات