زیرساخت های حوزه استفاده معلولان استاندارد شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندر بوشهر در دیدار مدیرکل و مسئولین بهزیستی این استان بر ضرورت استانداردسازی زیرساخت های حوزه استفاده معلولان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۹۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدیرکل، مسئولین و جمعی از کارکنان بهزیستی استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

زیرساخت های حوزه استفاده معلولان استاندارد شود

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست اظهار داشت: در ساختار هندسه جامعه همه چیز به هم پیوسته است و مهمترین بخش ارتباطی جامعه، انسان است.

زیرساخت های حوزه استفاده معلولان استاندارد شود

امام جمعه بوشهر افزود: تمامی انسان ها به نحوی در ارتباط مستقیم و غیر مستقیم هستند به همین جهت بهزیستیِ محیط انسانی یک اصل بنیادین و استراتژیک است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر جامعه‌ی هدف بهزیستی را فوق العاده مهم عنوان نموده و با تأکید بر توجه به این قشر بیان کرد: در این عرصه باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد و مهم ترین آن پیشگیری است.
وی با بیان اینکه، پیشگیری الان در فضای زندگی ما هنوز به شکل صحیح نهادینه نشده، افزود: در عرصه پیشگیری باید فوق العاده کار فرهنگی و بهداشتی انجام گیرد.
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه یکی از مهم ترین حوزه ها در عرصه کاری شما، مدیریت روانشناسانه جامعه هدف است، اظهار داشت: در این حوزه لازم است کارهای مهمی انجام گیرد که یکی از آنها روانکاوی و حمایت روانی از این عزیزان است و دیگری هم ایجاد روح امید و امیدواری به آینده با برنامه های خاص و توانمندی و شور نشاط است.
وی یکی از مهمترین مشکلات استان بوشهر را مشکلات زیرساختی عنوان نموده و با تأکید بر اینکه زیرساخت های حوزه استفاده معلولان باید استاندارد شود و توسعه پیدا کند، تصریح نمود: یکی از کارهای بزرگ شما ایجاد زیرساخت های مناسب برای جامعه هدفتان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات