نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس درگفتگو با «بسیج»:

بسیجیان باید به سمت تحقق تمدن اسلامی گام بردارند

علی اکبر کریمی گفت:بسیج در طول چهل سال انقلاب اسلامی نقشی بی دلیل و بی همتا در پیشبرد اهداف انقلاب داشته و باید این نقش همواره حفظ و تقویت شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۹۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در گفتگویی اختصاصی با  خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بسیج را یادآور دلاور مردی های ایثارگران دفاع مقدس خواند و گفت: بسیجیان دلاور پس از دفاع مقدس نیز با روحیه جهادی و به کار گیری همت ها و اراده های فولادین در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی در جهت اعتلای نظام اسلامی گام برداشتند و امروز توانسته اند دستاوردهای بسیاری برای انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

وی افزود: بسیج در طول چهل سال انقلاب اسلامی نقشی بی دلیل و بی همتا در پیشبرد اهداف انقلاب داشته و ملت ایران هیچ گاه رشادت ها و جانفشانی های شهدای تاریخ ایران اسلامی را از یاد نخواهد برد.

 نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اظهار داشت: امروز عزت ایران اسلامی در دنیا و به عنوان امن ترین کشور منطقه مرهون روحیه و تفکر بسیجی است که این تفکر روز به روز بهید تقویت و استمرار داشته باشد.

وی تفکر بسیج را متصل به تفکر انقلاب اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است خواند و افزود: اساس تفکر بسیجی بنای ایستادگی در برابر استکبار است و تا نابودی نظام استکباری هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

کریمی ادامه داد: امروز حضور مقتدرانه در منطقه و پاسداری از مرزهای کشور از برکات بسیج است و روز به روز شاهدیم این تفکر در قالب های مختلف در کشورهای منطقه و حتی در کشورهای اروپایی به یک تفکر نجات بخش تبدیل شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: امروز بسیجیان تحقق تمدن اسلامی را در گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار خود گذاشته اند و در این راه ثابت قدم هستند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات