خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان خبر داد:

برخورد پیشگیرانه سازمان اطلاعات سپاه همدان با تخلف بانکی ۱۰۰ میلیارد ریالی

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: سازمان اطلاعات سپاه همدان با رصد و اشراف اطلاعاتی از اعطای تسهیلات 10 میلیاد تومانی به بدهکار بانکی جلوگیری کرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۸۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

برخورد پیشگیرانه سازمان اطلاعات سپاه همدان با تخلف بانکی ۱۰۰ میلیارد ریالیعلی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سازمان اطلاعات سپاه همدان با رصد و اشراف اطلاعاتی و همکاری یکی از شعب بانک‌ها در استان، از اعطای تسهیلات جدید 10 میلیاد تومانی به یک شرکت بدهکار عمده جلوگیری کرد.

وی گفت: بر اساس اطلاعات ارائه شده این شرکت 29 میلیارد تومان معوقه بانکی داشته و از بدهکاران سیستم بانکی استان همدان به شمار می‌آمد که درصدد گرفتن تسهیلات جدید بود.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: با اقدام به موقع پاسداران گمنام امام زمان(عج) از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری به‌عمل آمد.

وی تصریح کرد: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حیث رسالت ذاتی خود، تخلفات و جرایم اقتصادی را به طور کامل و به دقت زیر نظر دارد و در وقت مناسب با مفسدین اقتصادی و بانکی در تعامل و همکاری با دستگاه قضا برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات