برگزاری نشست عهد وفا در شهرکرد

نشست عهد وفا با حضور اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در حوزه علمیه امامیه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۶۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از دانش آموزان، مربیان و فارغ التحصیلان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با مدیر مدرسه حوزه علمیه امامیه شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین فاطمی دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار که به بهانه چهلمین سالگرد تاسیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و همچنین هفته گرامی داشت دانش آموز بود در حوزه علمیه امامیه شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این نشست مرتضی جهانبازی سرپرست اتحادیه استان، گزارشی کوتاه از مهمترین عملکرد های انجمن های اسلامی در چند سال اخیر ارائه داد و در ادامه نیز تعدادی از دانش آموزان به نمایندگی از دیگر دانش آموزان و مجموعه اتحادیه به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و علمی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی ضمن تبریک به مناسبت جشن ۴۰ سالگی تشکل دانش آموزی انجمن اسلامی، از فعالیت های دانش آموزان عضو انجمن اسلامی در استان ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی متشکل از نیروهای مومن و پرتلاش انقلابی است که خوشبختانه حضورشان را در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و انقلابی شنیده و  دیده ایم.

وی با اشاره به فعالیت های تربیتی خوب اتحادیه در سطح مدارس و اثربخشی بر دانش آموزان افزود: محرم امسال کار خوب شما دانش آموزان را در هیئت انصارالمهدی (عج) از نزدیک دیدم و به خاطر داشتن چنین جمع باصفا، جوان، و هیئتی سالم و پرانرژی به شما تبریک عرض می کنم.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد افزود: توصیه من به شما دانش آموزان و همچنین مربیان اتحادیه این است که؛ ارتباط خود با قرآن، مجالس اهلبیت (علیهم السلام) و همچنین مطالعه کتاب های سودمند را حفظ و دوچندان کنید، که این کار باعث رشد فردی و شخصیتی شما می شود و روح معنوی و روح ایمان را در وجودتان تجدید و تشدید می کند.

عکس یادگاری اعضاء اتحایه با حجت الاسلام والمسلمین فاطمی پایان بخش این دیدار صمیمی تحت عنوان " عهد وفا"  بود.

ارسال نظرات