فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان:

کنگره 1500 شهید آغازی برای پروژه محرومیت‌زدایی است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه کنگره 1500 شهید صرفا یک برنامه فرهنگی نیست،گفت: این کنگره آغازی برای اجرای پروژه محرومیت‌زدایی خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۶۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار اباذر سالاری عصر امروز در جلسه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان با اشاره به زمان برگزاری این کنگره اظهار داشت: کنگره ۱۵۰۰ شهید استان و کنگره‌ ملی شهدا از یکم الی پنجم دی ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت یاد ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در نظر داریم و برای اجرای آنها انتظار همکاری از سوی همه‌ نهاد‌ها، ادارات و سازمان‌ها باید از تمامی ظرفیت خود جهت آگاه‌سازی مردم نسبت به این کنگره استفاده کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه این رویداد صرفا یک برنامه فرهنگی نیست، بیان کرد: این کنگره آغازی برای اجرای پروژه محرومیت‌زدایی خواهد بود.

سالاری ابراز داشت: در کنگره ۱۵۰۰ شهید باید ۱۵۰۰ پروژه ایجاد کنیم و امکانات لازم جهت ازدواج ‌۱۵۰۰ زوج و ده‌ها برنامه فراهم خواهد شد.

وی افزود: آماده‌سازی مکان اجلاس نیازمند توجه ویژه است که معاون عمرانی استانداری هرمزگان و شهردار بندرعباس همکاری لازم را انجام‌داده‌اند و امیدواریم تا ۱۵ آذرماه این مکان آماده شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان همچنین از برپایی نمایشگاهی در این اجلاس خبر داد که سیر تاریخ ایران از انقلاب تاکنون را مورد بررسی قرار می‌دهد.

سالاری بیان داشت: کنگره 1500 شهید، ظرفیت خوبی برای معرفی شهدای هرمزگان و اقدامی اثرگذار به منظور نشان دادن نقش بی‌بدیل شهدای استان به عنوان پاسداران آب‌های نیلگون سرزمین ایران است.

وی گفت: در این کنگره از مقام شهدای دفاع مقدس، شهدای زن، شهدای دریا، شهدای مدافع حرم و شهدای ایرباس که سند بین‌المللی مظلومیت مردم ایران و استان هرمزگان و جنایت آمریکاست که در آن خون شهدای اهل تسنن و تشیع در هم آمیخته است تجلیل و اختتامیه این کنگره با حضور مسؤولان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

گفتنی است، قرار است در کنگره 1500 شهید استان هرمزگان، از لوگوی کنگره ملی شهدا رونمایی شود.

ارسال نظرات