فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ملت ایران عملیات روانی دشمن را مچاله کرده‌ است

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در آئین صبحگاه مشترک یگان های نمونه سپاه تهران بزرگ گفت: همردم ما در همه صحنه‌های نبرد به اذن خدا همه دشمنان را شکست داده اند و عملیات روانی آن ها را مچاله کرده‌ اند.
کد خبر: ۹۱۸۹۰۰۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در آئین بازدید از صبحگاه مشترک یگان های نمونه ی پاسداران و بسیجیان سپاه تهران بزرگ و همچنین مراسم بهره برداری از 700 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی گفت: سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، حافظان عزت و امنیت و آرامش مردم در شهر تهران به عنوان ام القراء و قلب انقلاب اسلامی هستند و تهران نقطه کنونی عزت و شرف ایران عزیر و ‌بلکه جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از سیاست و آرزوها و اهداف دشمنان جهانی انقلاب اسلامی را با اقتدار پشت سرگذاشتیم، افزود: مردم ما در همه صحنه‌های نبرد به اذن خدا و با رهبری‌های الهی امامان انقلاب‌مان، همه دشمنان را شکست داده اند و عملیات روانی آن ها را مچاله کرده‌ اند.

فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه امروز بر قله های رفیع عزت در عالم ایستاده ایم، اظهار داشت: دشمنان عاجز شده‌اند و راهی برای غلبه بر ما پیدا نمی‌کنند چون‌همه راه ها از زمین، هوا و دریا بر روی آنان بسته شده است؛ مردان مدافع میهن عزیز و ارزش‌های انقلاب و مدافعان مسلمانان مظلوم و مدافعان حریم امنیت حرم‌های اهل بیت علیهم السلام، با نشان انقلاب اسلامی در مقابل همه دشمنان مثل کوه و ‌همانند صخره‌های تسخیر ناپذیر ایستاده اند.

سلامی تصریح کرد: این مدافعان همه جا راه را بر حرکت دشمنان بسته و آن ها را متوقف کرده و به عقب رانده اند و سرزمین‌های بسیاری نیز آزاد شده اند؛ نظام‌های دست نشانده‌ فرو ریخته اند و هیچ‌ فردی در جبهه ی دشمن دیگر امیدی به پیروزی ندارد، چون شما روی زمین در برابر دشمنان خدا آرایش گرفته‌اید.

وی افزود: تا وقتی شما هستید و ایستاده‌اید دشمن راهی جز عقب نشینی ندارد؛ این در حالی است که آرزوی آن ها این بود که اقتصاد کشور ما فلج شود اما امروز می بینید که این‌کشور بهتر از کشور های پیشرفته، در حال ساخته شدن است؛ امروز هر چند در تحریم هستیم اما در حال رفع مشکلات خود قرار داریم در صورتی که دشمن‌ در حال مواجهه با مشکلات سنگین‌تری است.

فرمانده سپاه عنوان کرد: امروز در خیابان‌های کشورهای به ظاهر پیشرفته مشکل، مساله و بحران دیده می‌شود اما در ایران چیزی با این نام وجود ندارد، پس سیاست شکست دادن ما در عرصه ی اقتصادی با شکست روبرو شده است و این موضوعی است که دشمن‌ هم از آن اطلاع دارد.

وی تاکید کرد: در برخی از عرصه‌ها - فناوری‌های دشمن را حتی در میدان پشت سرگذاشته و بر آن ها غلبه کرده‌ایم؛ امروز جوانان ما عرصه ی علم‌ و ‌فن آوری را به عرصه ی جهاد تبدیل کرده‌اند و محاصره ی علمی را شکستند و حتی ‌انحصار علمی را نیز از دشمن گرفتند.

سلامی بیان داشت: ملت ایران عملیات روانی دشمن را شکسته و آن را مچاله کرده و دیگر هیچ‌ فردی در ایران پژواک‌ صدای بیگانه نیست؛ ملت ایران می داند بیگانه فقط به دنبال شکستن عزت ما است؛ دیگر همه ی جهان می داند که این میدان مواجهه چیزی جز یاس و نومیدی برای دشمنان ما ندارد.

در پایان فرمانده سپاه اظهار داشت: مردم ما امیدوار، بسیج ما سرافراز، نیروهای مسلح مان مستحکم، رهبرمان آرام‌ و با وقار و با صلابت این انقلاب بزرگ‌را هدایت می کند پس ما چیزی برای قرار گرفتن در تراز قدرت‌های برتر جهانی کم نداریم و ‌همه چیز مهیا است؛ ایران مان را همواره می‌سازیم به گونه‌ای که برای همگان الگو شود که‌ می‌توان در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاد و ‌در عین حال هم پیشرفت کرد و برجسته و ‌ممتاز شد.

گفتنی است در این مراسم بهره برداری از 700 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی و همچنین تحویل خانه های مسکونی که به تازگی توسط سپاه تهران بزرگ ساخته شد از طریق ویدئو کنفرانس به استحضار سردار فرمانده کل سپاه پاسداران رسید و تعداد 200 سری جهیزیه کامل نیز تحویل زوج های جوان کم بضاعت و بی بضاعت تهران و اطراف آن شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار