سرپرست صمت چهارمحال و بختیاری:

35 درصد واحدهای صنعتی شهرستان سامان نیمه فعال هستند

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع 72 واحد صنعتی شهرستان سامان 35 درصد واحدها نیمه فعال و یا راکد هستند.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۱۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی در بازدید از شرکت‌های فعال تولیدی و صنعتی شهرستان سامان اظهار داشت: این شهرستان حدود 72 واحد صنعتی دارد که از این مجموع 65 درصد آن فعال و 35 درصد واحدها نیمه فعال یا راکد هستند.

وی با بیان اینکه با اختصاص تسهیلات در ستاد اقتصاد مقاومتی 2 واحد به زودی مجددا راه اندازی می‌شوند، افزود: در ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تسهیلاتی را برای این واحدها در نظر گرفته‌ایم تا این واحدها فعال شوند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت معدن، بیان کرد: در شهرستان سامان پهنه‌های خوبی وجود دارد که بحث اکتشافات طلا، روی و سرب را در دستور کار داریم که اگر اکتشافات تمام شود در حوزه فعال شدن واحدهای معدن اشتغال خوبی می‌توان ایجاد کرد.

رستمی ادامه داد: در این شهرستان 2 هزار واحد صنفی فعال داریم که هر ساله شهرستان سامان به عنوان نگین گردشگری استان حدود 5 برابر جمعیت شهرستان را خدمات می‌دهند که جزو اتاق اصناف فعال هستند.

ارسال نظرات