توسط خادمین افتخاری زرند

موکب امام رضا علیه السلام در شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) در زرند برپا گردید

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:خادمین افتخاری امام رضا (علیه السلام) در سالروز شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) در جلوی دفتر خادمین زرند با برپایی موکب به خدمت رسانی به عزاداران آن امام بزرگوار پرداختند.
کد خبر: ۹۱۸۸۶۲۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
همزمان با شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام)

موکب امام رضا علیه السلام در شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) در زرند برپا گردید

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:خادمین افتخاری امام رضا (علیه السلام) در سالروز شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) در زرند به برپایی موکب امام رضا علیه السلام زرند در شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) به خدمت رسانی به عزاداران آن امام بزرگوار پرداختند.

حجت الاسلام اکبر سلطانی مسئول خادمین افتخاری امام رضا (علیه السلام ) با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) گفت: شماری از خادمین افتخاری امام رضا (علیه السلام) در زرند در سالروز شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) در موکب امام حسن عسکری به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: خادمین افتخاری امام رضا (علیه السلام) در ایام محرم موکب‌های زیادی را برای اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برپا کردند و به مردم خدمت رسانی کردند ولی این موکب برای شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) اولین باردر خیابان فلسطین زرند ایجاد شده است.

حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه در این موکب ۵۰ خادم حضور دارند تصریح کرد: توزیع ۵۰۰ کیلو سیب زمینی سرخ شده وچای از خدمات این خادمین در روز شهادت امام یازدهم بود.
 
ارسال نظرات