در جمع دانش آموزان دبیرستان نمونه فارسان عنوان شد:

استکبار ستیزی سیاست غیر قابل تغییراست

استکبار ستیزی یکی از راهبردهای غیر قابل تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ عنوان هیچ حزب یا جناحی نمی تواند از این راهبرد تخطی کند.
کد خبر: ۹۱۸۸۲۲۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله 13 آبان ماه مراسم گرامیداشت روز دانش آموز در دبیرستان نمونه دکتر سلطانی شهرستان فارسان برگزار گردید.

در این برنامه که با حضور پرشور دانش آموزان و مسئولان ادارات و امام جمعه شهر برگزار شد،  سخنران مراسم گفت: استکبار ستیزی و زیر بار حرف زور نرفتن یکی از اصول کلی نظام عنوان شد که به هیچ عنوان نباید از آن تخطی کرد و تمامی مسئولان درهر سطحی بنا به خواست مردم باید به آن عمل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان ادامه داد: هر نظام و حکومتی دارای یک راهبردها و یک سیاست های کلی است و در همین راستا سیاست ها و راهبردهای کلی در هر نظام و ساختار حکومتی برای احزاب در هر کجای دنیا قابل احترام و تخطی از آن ممکن نیست و روی کار آمدن این حزب یا جناح یا آن حزب و جناح این سیاست ها را تغییر نمی دهد.

 سرهنگ پاسدار حمید یزدانی گفت: دفاع از حق مظلوم در سرتاسر جهان و استکبار ستیزی یکی از این اصول اساسی است که با پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار نظام اسلامی ما قرار گرفت و باید به این نکته توجه ویژه داشت که این راهبرد و سیاست یک امر شخصی و سلیقه شخصی نیست بلکه برگرفته از دین و شریعت ما و برگرفته از آیات کتاب الهی است. لذا در مقابل این حرکت اصیل, جبهه استکبار بیکار ننشسته و از هر فرصت و توانی, چه با راه اندازی جنگ سخت و چه استفاده از تمام توان و ابزار فنی, علمی و اطلاعاتی خود در جنگ نرم برای ضربه زدن به اصول و اهداف انقلاب اسلامی بهره برده است.

وی در پایان عنوان کرد: مسئولان در هر رده و جایگاهی باید حافظ اصول و اهداف اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده, روحیه انقلابی را در خود حفظ کرده و در راستای گسترش روحیه انقلابی و استکبار ستیزی تمام توان خود را به کار برند.

ارسال نظرات