خبرهای داغ:
به مناسبت هفته استکبار ستیزی برگزارشد:

همایش بصیرتی فرماندهان بسیجی و ائمه جماعات شهرستان گرگان

همایش بصیرتی فرماندهان پایگاههای بسیج و ائمه جماعات به میزبانی سپاه گرگان برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۰۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نینوا در این مراسم که به مناسبت هفته استکبار ستیزی در حسینیه ثارالله سپاه گرگان برگزارشداظهار داشت:امریکا شیطان اکبر است و اعتماد به او یک خسران بزرگ می‌باشد.
وی درادامه افزود: در طول سالیان متمادی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد امریکائی‌ها همیشه دسیسه کرده اند و با ترفند‌های مختلف درصدد بودند که به انقلاب ضربه یا شاید موجبات براندازی آن را فراهم کنند.
رعایتی خاطر نشان کرد:امریکایی‌ها به تصور باطل خود بدنبال گرفتن جشن کریسمس ۲۰۱۹ در تهران بودند، اما مردم ما با حضور خود در ۲۲ بهمن سال ۹۷ نه تنها چهل سالگی خود را جشن گرفتند بلکه مشتی دیگر بر دهان امریکا زدند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه نینوابا اشاره به وقایع ۱۳ آبان و نقش انقلابی دانش آموزان در سال‌های ۵۷ و ۵۸ اذعان کرد:در تسخیر لانه جاسوسی امریکا یک برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است و چه زیبا امام بزرگوار ما آن را انقلاب دوم خواندند، زیرا دست امریکا با اسنادی که از این لانه جاسوسی استخراج شد برای مردم و ملت ما بیشتر بازشد.
وی در ادامه گفت: امریکایی‌ها همیشه به دنبال استیلای قدرت خود بر ملت‌ها بودند، اما امام خمینی یک راه روشن و مبارزه با استکبار را در جلوی پای ملت‌ها گذاشت و امروز اگر ما در نقطه‌ای قرار داریم که امریکایی نمی‌توانند در مقابل ما کاری کنند برگرفته از همین نسخه شفا بخش است.
حجت الاسلام رعایتی در پایان ابراز کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و پیروزی‌های گوناگون آن در عرصه‌های مختلف تبعیت محض از ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن مردم بوده است و اگر کسانی که دل در گرو دوستی با امریکا دارند گوش به سخنان مقام معظم رهبری داده بودند امروز وضعیت کشور طور دیگری بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار