بیانیه بسیج اصناف استان بوشهر به مناسبت 13 آبان

سازمان بسیج اصناف سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آستانه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۷۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
استکبار جهانی و در راس آن دولت جنگ طلب آمریکا، شکل گیری حکومتی مردمی و دینی در ایران را آسیبی بزرگ به منافع و هیمنه خود ارزیابی می‌نمود؛ لذا از سال‌ها پیش از انقلاب اسلامی با حمایت از دولت جنایت کار پهلوی در مقابل خواست ملت ایران ایستادگی کرد.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با فتنه انگیزی‌های قومی و نژادی در چهارگوشه کشور و تلاش برای برنامه ریزی کودتا علیه انقلاب اسلامی و نیز با پناه دادن به شاه قاتل نشان داد برخلاف شعار‌های عوام فریبانه خود هیچ ارزشی برای خواست ملت‌ها قائل نیست.
البته دولت آمریکا در کمتر از دو قرن در سراسر جهان کارنامه‌ای کم نظیر از جنگ افروزی و جنایت علیه انسان‌ها دارد و از همین رو در جهان و خصوصا منطقه غرب آسیا مغضوب ملت هاست.
وقایع بزرگ تاریخی مانند، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ در اعتراض به لایحه‌ی ننگین کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه و بی رحمانه‌ی دانش آموزان انقلابی به دست رژیم ظالم پهلوی در سال ۱۳۵۷، و تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که مرکز توطئه و تدوین نقشه‌های شوم و اتاق فکر استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی بود توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) که امام خمینی آن حادثه‌ی عظیم را انقلاب دوم نامیدند. نشان دهنده اهمیت این روز بزرگ در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است.
بدون شک ایمان، بصیرت، شور انقلابی و تشخیص صحیح و به موقع دانشجویان، نشأت گرفته از قیام کربلا و اندرز‌های عاشورا بود که نقشه‌های شوم آمریکا برای اضمحلال، منزوی کردن و ضربه زدن به ایران اسلامی را در نطفه خفه ساخت. توطئه‌ها و جنایت‌های دولت آمریکا هرگز از حافظه‌ی تاریخی ملت ایران به محاق فراموشی سپرده نخواهد شد و شعار مرگ بر آمریکا با مشت‌های گره کرده و با صلابت‌تر از گذشته طنین انداز خواهد گشت.
در این بیانیه ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم به ویژه قشر اصناف و بازاریان استان بوشهر خواسته می‌شود همچنان که در تمامی صحنه‌ها انقلاب حضوری آگاهانه داشتند نیز بار دیگر با حضور گسترده و فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه فریاد آزادیخواهی خود را سر دهند و بار دیگر با آرمان‌های شهدای گرانقدر و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات