اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور از زاهدان

مسئول بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: جمعی از دانش آموزان زاهدان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۲۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

سرهنگ پاسدار علیرضا پهلوانروی، مسئول بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج در زاهدان، اظهار داشت: با اعزام 4 اتوبوس حامل دانش آموزان دختر زاهدانی به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس در آستانه 13 آبان و روز استکبار ستیزی و همزمان با سراسر کشور اردوی راهیان نور در سیستان و بلوچستان نیز کیلد خورد.

وی ادامه داد در طرح اعزام کاروانهای دانش آموزی به مناطق جنگی هست شال دفاع مقدس، حدود چهار هزار نفر در این مرحله عازم دیار نور خواهند شد.

وی با اشاره به کاروان های اعزام شده امروز از زاهدان، خاطر نشان کرد: دانش آموزان دختر متوسطه دوم، به مدت 6 روز از یادمان های جنوب، مسجد جامع خرمشهر، شلمچه، هویزه، اروند کنار و دیگر اماکنی که رزمندگان ما در هشت سال جنگ تحمیلی حضور داشتند، بازدید خواهند کرد.

وی ادامه داد :اردوهای راهیان نور از برنامه های مهمی است که طی آن دانش آموزان بع مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام و با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان می کنند.

 

ارسال نظرات