خبرهای داغ:
در جمع دانش آموزان شهر بن عنوان شد؛

شهیدفهميده الگوی نوجوانان و دانش آموزان

همزمان با روز بسيج دانش آموزي، فرمانده، و مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن و فرمانده حوزه دانش آموزي در جمع دانش آموزان دبيرستان امام صادق عليه السلام بن حضور يافتند.
کد خبر: ۹۱۸۶۶۳۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري ؛ کارشناس مسایل مذهبی در جمع دانش آموزان اظهار داشت:شهيد فهميده كه به حق الگوي خوبي براي نوجوانان و دانش آموزان است، آن شهید والامقام داراي ويژگي هاي برجسته اي است كه او را از ساير نوجوانان متمايز مي كند و امام راحل رحمه الله عليه او را رهبر خطاب مي كند.

حجت الاسلام و نيكنام گفت:يكي از ويژگيهاي بارز اين شهيد ارتباط قوي و دوستانه با خداست كه همين ارتباط است كه در عرصه هاي مختلف به انسان كمك مي كند و جرات و شجاعتي مثال زدني به شهيد فهميده مي دهد كه بدون ترس از مرگ مقابل صداميان مي ايستد و از كشور و اعتقادات خود دفاع مي كند.

وي خاطر نشان كرد: ويژگي ديگر اين شهيد توجه جدي به مطالعه و علم آموزي است به طوري كه اين شهيد بزرگوار اعلاميه هاي امام راحل را مي خواند و بين مردم پخش مي كرد و همچنين با راديوي كوچك خود وقايع انقلاب را رصد مي كرد درست در زماني كه بسياري از افراد از ترس ساواك از انجام چنين اقداماتي ترس و واهمه داشتند.

 کارشناس مسایل مذهبی افزود: اگر شما دانش آموزان مي خواهيد همچون شهيد فهميده موفق و سربلند باشيد بايد علاوه بر تلاش مستمر در زمينه هاي علمي، در مباحث هنري و فرهنگي نيز فعال باشيد و خودتان را براي خدمت در زمينه هاي مورد نياز كشور آماده كنيد تا با مديريت الگو گرفته از شهدا بتوانيم از مشكلات موجود و پيش رو عبور كنيم و به تمدن نوين اسلامي نائل شويم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار