طی پیامی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش تاکید شد:

ورزش،پدیده ای سازنده در غنای فرهنگی جامعه

ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید دو چندان بکوشیم تا از قافله رشد عقب نمانیم.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۴۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ،به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ،اداره ورزش و جوانان ،مرکز تربیت بدنی و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان رامسر پیامی را به شرح زیر صادر کردند :

پیام مشترک ریاست اداره ورزش و جوانان ، مسئول تربیت بدنی سپاه و مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان رامسر :

ورزشکاران باید قدر خود را بدانند و در جهت حفظ و تقویت صفات پهلوانی و جوانمردی و روحیه معنوی تلاش کنند. "امام خامنه ای" (مدظله العالی)

هفته تربیت بدنی با ایام اربعین حسینی سرور و سالار شهیدان تقارن یافته است اربعین حسینی روز حزن و ماتم اهل بیت (ع ) و مومنان است این ایام را به تمامی مسلمین جهان تسلیت عرض می نمائیم .

 فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزشی شهرستان ، به ویژه کارکنان اداره ورزش ، مربیان ، ورزشکاران ، داوران ، روسا ، اعضای هیات های ورزشی ، اعضای هیات های ورزشی و مدیران تربیت بدنی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش کشور سهمی را بر عهده دارند تبریک می گوییم .

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی ، نقشی اساسی و بنیادی ، در زندگی روزمره هر انسان دارد ، ورزش موجب سلامت ، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه ، حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.

از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی ، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی ، مورد اهتمام همه خانواده هاه و تک تک اقشار جامعه قرارگیرد.

 ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید دو چندان بکوشیم تا از قافله رشد عقب نمانیم.

روز تربیت بدنی روز اندیشیدن به روش های توسعه ، رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است و سرآغازی برای ایجاد انگیزه ، نشاط بیشتر در سطح جامعه ورزش اسـت.

ورزش می تواند عرصه پیشرفت را برای جوانان فراهم آورد کودکان و نوجوانان می توانند در این عرصه گسترده ، مهارت های زندگی مانند چگونگی برقراری ارتباط ، اظهار نظر قاطعانه و تشریک مساعی و همکاری را بیاموزند این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار