گشایش شعبه شورای حل اختلاف رسانه در شهرکرد

نخستین شعبه شورای حل اختلاف اصحاب رسانه کشور در شهرکرد آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۶۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  رئیس کل دادگستری استان در آیین آغاز به کار شعبه ویژه شورای حل اختلاف اصحاب رسانه، گفت: شعبه حل اختلاف اصحاب رسانه و مطبوعات در راستای رسیدگی به مسائل قضایی و اختلافات اصحاب رسانه، فرهنگ و کاهش تعارضات فعال شده است.

احمدرضا بهرامی، افزود: گشایش این شعبه سرفصل جدیدی برای رسیدگی به مسائل هنرمندان و صاحبان قلم است تا در کاهش زمان و همچنین ورودی پرونده به دادگستری ها جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: پارسال یک مورد شکایت از مطبوعات استان به دادگاه کیفری ارسال شد و بقیه پرونده ها در دادگاه ها و دادسراهای استان رسیدگی و حل شد.

بهرامی، گشایش این شعبه را یکی از درخواست های به حق مطبوعات استان اعلام کرد و افزود: با افتتاح این شعبه، با حفظ شأن خبرنگاران و همچنین رعایت قانون مطبوعات، به تعارضات و مشکلات قضایی این قشر رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری هم گفت: شغل خبرنگاری یکی از مشاغل سخت است که باید برای حمایت از این قشر همه امکانات و فرصت ها فراهم شود.

جواد کارگران افزود: اطلاع رسانی دقیق و شفاف از وظایف اصحاب رسانه است که در برخی مواقع با ناملایمات و برخورد مدیران و مردم در انعکاس اخبار مواجه می شوند.

ارسال نظرات