از محل صرفه‌جویی حذف قبوض برق؛

توزیع 31 هزار دفترچه کاغذی دربین دانش آموزان استان

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از توزیع 31 هزار دفترچه کاغذی از محل صرفه‌جویی حذف قبوض برق دربین دانش آموزان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۷۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم توسعه قبض سبز و توزیع نمادین 31 هزار دفترچه های تهیه شده از محل صرفه‌جویی در حذف قبوض برق با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری و مدیر کل آموزش و پرورش استان در مدرسه دخترانه سمیه شهر کیان برگزار شد.

فرحناز قائدامینی، در این مراسم گفت: امسال با همکاری مجدانه شرکت توزیع نیروی برق استان، از محل صرفه جویی های صورت گرفته از عدم توزیع قبوض کاغذی برق مشترکین استان، 31 هزار دفترچه کاغذی تهیه شد که در نقاط مختلف استان در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: فرهنگ ‌سازی در ابعاد مختلف موجب رشد و توسعه در کشور می‌شود، بنابراین باید تلاش کنیم با فرهنگ ‌سازی، الگوی صحیح مصرف را از طریق دانش‌آموزان در خانواده‌ها نهادینه کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مصرف صحیح حامل‌های انرژی یکی از عوامل تأثیرگذار در حفظ و نگهداشت محیط‌ زیست است، خاطرنشان کرد: باید برای استفاده بهینه از حامل‌های انرژی مهارت‌های لازم را به دانش آموزان آموزش دهیم.

قائدامینی در پایان گفت: در مدارس ابتدایی دوره اول برنامه تدبیر و در مدارس ابتدایی دوره دوم و متوسطه اول برنامه بوم و در مدارس متوسطه دوم برنامه تعالی در حال اجراست که همه ی فعالیت های علمی آموزشی و آگاهی بخشی دانش آموزان را دربرمی گیرد.

ارسال نظرات