کارشناس مسایل سیاسی:

تمدن سازی هدف گام دوم انقلاب است

کارشناس مسایل سیاسی گفت: در گام دوم انقلاب قرار است تمدن سازی کنیم و فضا را برای ظهور منجی مهیا سازیم.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۴۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری نشست بصیرتی با حضور فرماندهان واحدها و سرگروه های صالحین مدارس ناحیه یک شهرکرد برگزار شد.

در این نشست آقای صالحی فر یکی از کارشناسان مسایل سیاسی به عوامل مؤثر در قیام ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و وضعیت کشور قبل از انقلاب در عرصه های فرهنگی، سیاسی و ... را تشریح نمود.

مجتبی صالحی فر در ادامه به تبیین اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و افزود: امروزه تنها 13 درصد جامعه در مورد گام دوم انقلاب مطالعه کرده اند و اگر ما گام دوم  انقلاب را طبق رهنمود های مقام معظم رهبری کار کنیم، در گام دوم انقلاب قرار است تمدن سازی کنیم و فضا را برای ظهور منجی مهیا سازیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تمام توان خود را به کار برده که ما نباشیم و با تشکیل جنبش های خلقی، ترور ها (17 هزار شهید ترور داریم )، جنگ نظامی، جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی، از سال 2015 جنگ جمعیتی، جنگ زیست محیطی و آب و هوایی و...، مقابل نظام و ملت ما ایستاده است.

این کارشناس مسایل سیاسی در ادامه به سرعت رشد علمی کشور و توانمندی های دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح اشاره کرد و با یادآوری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که بسیاری از آنها مربوط به سوء مدیریت ها می باشد، گفت: مشکل مردم ما امروز کنسرت و حضور خانم ها در ورزشگاه ها نیست. اینها به دلیل تغییر ذائقه ها و جابجایی اولویت ها اتفاق افتاده است.

وی با طرح این سؤال که؛ آیا طرز پوشش فضای مجازی روند طبیعی در جامعه دارد؟، در پایان به پرسش های حضار پاسخ داد و چند کتاب در زمینه بصیرتی که کمک کننده به دانش آموزان می باشد معرفی نمود.

ارسال نظرات