در یادواره شهدای پایگاه مقاومت امام خمینی(ره) شهرکرد عنوان شد:

انقلاب اسلامی مقدمه ای برای ظهور است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) شهرکرد در یادواره شهدای پایگاه امام خمینی(ره) این شهر، گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ای برای ظهور است.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۹۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان، یادواره شهدای دفاع مقدس در پایگاه بسیج امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) شهرکرد در این مراسم معنوی با روایت حماسه کربلا، رشادت‌های یاران اباعبدالله(علیه السلام) را نشانه‌ی شناخت امام زمانه خود خواند.

وی، حماسه آفرینی دلیر مردان هشت سال دفاع مقدس را نتیجه‌ی درک صحیح از مکتب کربلا و ولایت مداری این رزمندگان غیور دانست که در سخت ترین شرایط برای دفاع از میهن اسلامی جهاد کردند.

فرمانده حوزه مقاومت صاحب الزمان(عج) شهرکرد، افزود: خداوند متعال در آیه ۱۶۹ سوره آل عمران می فرمایند"و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"” مرده نپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، بلکه زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌برند و این آیه نشان‌دهنده مقام و منزلت شهدا در نزد پروردگار است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ای برای ظهور است، اظهار کرد: هرکس در این زمان، تمرین ولایتمداری کند، در موقع ظهور امام زمان(عج) نیز آواره نیست.

گفتنی است؛ این یادواره با حضور نمازگزاران، بسیجیان، رزمندگان و اقشار مختلف مردم در پایگاه بسیج امام خمینی(ره) مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) میرآباد برگزار گردید.

شایان ذکر است؛ سخنرانی، مداحی، روایتگری رزمندگان و تجلیل از جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات