در گفتگویی عنوان شد

تشریح فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله سرهنگ پاسدار علی سلطانی اظهار داشت : قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان در زمینه های عمرانی ، مهندسی ، بهداشت ، سلامت ، تعلیم و تربیت ، فرهنگی اجتماعی و اشتغال فعالیت دارد که در سه دهستان ، نرگسان عنبرآباد و ناصریه ریگان و تکاپ شهداد انجام وظیفه می کند.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۹۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله سرهنگ پاسدار علی سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اقدامات انجام شده این قرارگاه اظهار داشت : قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان در زمینه های عمرانی ، مهندسی ، بهداشت ، سلامت ، تعلیم و تربیت ، فرهنگی اجتماعی و اشتغال فعالیت دارد که در سه دهستان ، نرگسان عنبرآباد و ناصریه ریگان و تکاپ شهداد انجام وظیفه می کند.
سلطانی گفت : دراین دهستانها تعداد 20 امام جماعت ( امام روستا) محور فعالیت فرهنگی ، تعلیم و تربیت ، اشتغال و سلامت ، مهندسی و زیر ساخت به مردم کمک می کنند.
وی تصریح کرد : برگزاری دوره های متعدد آموزشی در کارگروه های سلامت ، تعلیم و تربیت ، اشتغال و زیر ساخت ، فرهنگی و اجتماعی برای مردم خصوصا جوانان از جمله فعالیتهای این قرارگاه بوده است
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله با اشاره به ماموریتهای پنجگانه قرارگاه عنوان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله در زمینه عمرانی در دهستان ناصریه ریگان اقدام به تجهیز چاه آب آشامیدنی روستاهای تک فرهاد و سیف الدینی کرده است .
سلطانی افزود : احداث منبع آب روستای سیف الدینی و اجرای شبکه توزیع آب آشامیدین روستای سرزه و سیف الدینی ، احداث خانه عالم در روستاهای سیف الدینی سرزه ، زیارت شاه تکمیل و تجهیز مسجد روستای تک فرهاد و روستای سیف الدینی و همچنین ساخت مسجد در روستای زیارت شاه از جمله اقدامات انجام شده در این منطقه می باشد.
وی با اشاره به ساخت مدرسه در روستاهای سرزه و زیارت شاه گفت : ساخت مدارس در این روستاها پیشرفت خوبی داشته بطوری که در روستای سرزه (10 %) و در روستای زیارت شاه (50 % ) پیشرفت فیزیکی داشته است.
جانشین قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه ثارالله اظهار داشت : احداث شبکه توزیع آب شرب روستای آبگرم و تکمیل مدرسه 2 کلاسه در روستای تک فرهاد و ساخت حمام در تعداد زیادی از روستاهای کوهستان ناصریه و اصلاح راههای مواصلاتی در کوهستان ریگان از اقدام انجام شده در این منطقه بود
سلطانی در خصوص فعالیتهای قرارگاه درروستاها و دهستان نوگنان عنبرآباد گفت: تعمیر و تجهیز مسجد روستای کوشکمور و احداث منبع آب آشامیدنی روستای سرجنگل و احداث کانال بتنی آب مزارع روستای کلجک و کوشک را از اقدامات انجام شده در این دهستان می باشد.
وی در ادامه فعالیتهای انجام شده اصلاح راههای مواصلاتی عشایری و روستای نرگسان و احداث کانال بتنی آب مزارع روستای استارم . تکمیل مسجد و مدرسه روستای تیغ سیاه و سرجنگل و ساخت خانه عالم در روستاهای استارم ، کوشکمور ، تیغ سیاه و احیاء قنات روستای تیغ سیاه را عنوان کرد.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله خاطر نشان کرد : در روستاهای تکاب شهداد احداث خانه عالم در روستاهای رودخانه ، ولی آباد ، سالار آباد و همت آباد و همچنین احداث حمام و سرویس بهداشتی با کمک مردم و کمیته امداد انجام شده است و همچنین در کلیه روستاهای تکاب طرح مطالعاتی احیاء قنوات روستای تکاب شهداد بطور کامل انجام شده است.

ارسال نظرات