امام جمعه شهر دمق:

فرهنگ شهید و شهادت برگرفته از فرهنگ اصیل و ناب عاشوراست

امام جمعه شهر دمق گفت: فرهنگ شهید و شهادت برگرفته شده از فرهنگ اصیل و ناب عاشورا و قیام حضرت سیدالشهدا(ع) است.
کد خبر: ۹۱۸۱۷۹۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

فرهنگ شهید و شهادت برگرفته از فرهنگ اصیل و ناب عاشوراستبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام امین علی میرزایی در یادواره شهدای بخش سردرود‌ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: فرهنگ شهید و شهادت برگرفته شده از فرهنگ اصیل و ناب عاشورا و قیام حضرت سیدالشهدا(ع) است.

وی افزود: همانطوری که رهبری معظم انقلاب خطاب به خانواده شهدای دوران دفاع مقدس فرمودند این امت تا ابد مدیون فرزندان شماست؛ ما مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای عزیز هستیم.

امام جمعه شهر دمق تصریح کرد: ما مدیون پدران و مادران و خانواده معظم شهدا هستیم که فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

یکی از رزمندگان دفاع مقدس نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: بلوک شرق و غرب که در اوایل انقلاب با هم در حال جنگ بود برای ار بین بردن این حکومت نوپا متحد شدند.

ساعد افزود: در دوران دفاع مقدس همه با هم متحد بودند و این وحدت به برکت رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی ابراز داشت: در این دوران ریزش‌ها مانند منافقین را داشتیم که از انقلاب اسلامی جدا شدند و همچنین رویش‌های بسیار خوبی نیز داشتیم همچون «همت»ها و «باکری»ها و «همدانی»ها که میانگین سنی آنان کمتر از ۳۰ سال بود و فرمانده تیپ و لشکر بودند که با توکل به خدا  همانند یاران رسول الله(ص) و امیر المومنین(ع) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و از اسلام و قرآن درس گرفتند.

یکی از رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد: هنوز هم متخصصین جنگ از چگونگی طراحی عملیات‌هایی مانند کربلای ۵ و عملیات‌های والفجر متحیر هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات