خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه ناحیه نهاوند:

جنگ تحمیلی و دفاع مقدس باعث گسترش مقاومت در منطقه شد

فرمانده سابق سپاه ناحیه نهاوند گفت: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس باعث گسترش مقاومت در منطقه شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۹۵۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

جنگ  تحمیلی و دفاع مقدس باعث گسترش مقاومت در منطقه شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ حسن مرادی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روستای توانه بخش زرین دشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) وشهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و شهدای این روستا اظهار داشت: جنگ  تحمیلی و دفاع مقدس باعث گسترش مقاومت در منطقه شد.

وی با اشاره به اینکه ما در گام اول انقلاب فتنه‌های دشمن رانقش برآب کردیم، گفت: یکی از این فتنه‌ها جنگ تحمیلی بود که ۳۶ کشور با صدام همکاری کردند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: اهداف استکبار جهانی و آمریکا از جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی تأمین امنیت رژیم صهیونیستی، از بین بردن انقلاب و حفظ منافع استکبار در منطقه بود.

وی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی به حدی رسیده که رئیس جمهور آمریکا آرزوی گرفتن عکس یادگاری با رئیس جمهور ایران اسلامی را دارد و امروز در سازمان ملل تمام بحث ایران اسلامی شده است.

مرادی تأکید کرد: بنابه فرموده امام(ره) دفاع مقدس ملت انقلابی ایران اسلامی باعث گسترش مقاومت در منطقه شد و انقلاب ما به جهان صادر شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روحیه جهاد و شهادت‌طلبی باعث عزت و اقتدار و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی و محور مقاومت شده است و وظیفه ما تربیت نیروهای انقلابی و کادرسازی برای ایجاد تمدن اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات