در دیدار با خانواده شهید فرهنگی فارسان عنوان شد:

خانواده شهدا ولی نعمتان جامعه هستند

به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولان سپاه ناحیه فارسان به همت بسیج فرهنگیان این ناحیه با خانواده شهید فرود نصیری از شهدای فرهنگی شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۷۹۹۰۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه فارسان همزمان هفته دفاع مقدس، با خانواده شهید فرود نصیری از شهدای فرهنگی این شهرستان دیدار و از خانواده ایشان تجلیل شد.

 این دیدار با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه فارسان و همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان و جمعی از بسیجیان انجام شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در این دیدار، خانواده های شهدا را ولی نعمتان جامعه دانست و گفت: خیلی ها نمی خواهند درک کنند که اگر شهدا نبودند الان چه بلایی سر خوزستان و ایران عزیزمان می آمد.

حجت الاسلام رضایی گفت: نقش خانواده های شهدا در دوران دفاع مقدس بسيار ارزشمند و چشمگیر بوده و امنيت و آسايش امروز را مديون صبر و شکيبايي خانواده های شهدا و ايثارگري هاي فرزندان آنها و جانبازان، آزادگان و ايثارگران هستيم. مقام معظم رهبری در جایی فرمودند که همنشینی با خانواده های شهدا مرا خسته نمی کند و این سخن درس بزرگی برای امثال من است.

وی در ادامه گفت: شهدا برای حراست از دین و ایمان، ناموس و خاک وطنمان تا آخرین نفس ایستادند و در نهایت به مقام والای شهادت دست یافتند پس باید بدانیم که در قبال این خون ها مدیونیم و باید پاسخگو باشیم.

ارسال نظرات