مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان:

حمایت از قوه قضائیه وظیفه آحاد مردم و مسئولین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان با تإکید بر ضرورت حمایت همه جانبه مردم و مسئولین از قوه قضائیه گفت: اقدامات به موقع قوه قضائیه جامعه را به آرامش رسانده است.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۷۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ درادامه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی در واحد مقاومت هنرستان دخترانه ایثار فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی در این نشست باگرامیداشت هفته دفاع مقدس ویادخاطره شهدای مدافع کشور اظهار کرد:به شما  نسل جوان توصیه می کنم درباره شهدا تحقیق کنید و زندگی این بزرگواران را مورد مطالعه قرار دهید.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه نامگذاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس باهدف بازنگری در سرمایه‌های فرهنگی، اعتقادی و نظامی دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعد است، افزود: حفظ ارزشهای دفاع مقدس به معنای توسعه دفاع و شهادت طلبی است و باید این فرهنگ به نسل آینده منتقل شود.

وی با اشاره به برکات جنگ تحمیلی و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مقاومت مردم ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی و کسب توفیقات بزرگ در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاعی مرهون ایستادگی رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس علیه دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فارسان افزود:امروز به خاطر این رشادتها ما به اقتدار دست پیدا کرده ایم اما باید توجه کنیم که عده ای با سوء استفاده از نام شهدا و یا مقام و منصب خود جیب خود را پر می کنند. به لطف خدا اقدامات به موقع قوه قضائیه پس از سوء مدیریت ها در دستگاه های اجرایی توانسته تا حدودی آرامش را به جامعه برگرداند؛ لذا همه مقامات کشوری و همچنین مردم باید به صورت تمام قد از قوه قضائیه دفاع کنند.

وی  بی عدالتی و فاصله طبقاتی را از آفات خطرناک برای جامعه دانست و با بیان اینکه اقدامات به موقع قوه قضائیه،  جامعه را به آرامش رسانده است، گفت:  این دزدی ها و اختلاس ها بیش از هر چیزی مردم را ناامید کرده و موجب دلزدگی مردم از نظام می شوند اما قوه قضائیه با شجاعت مثال زدنی خود به پرونده هایی ورود پیدا کرده که چندین سال کسی جرات اقدام روی آنها را نداشت.

حجت الاسلام رضایی در پایان به ایفای نقش مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه های بین المللی و تحولات منطقه ای اشاره کرد و اظهار داشت: عزت و سربلندی نظام اسلامی ارمغان حماسه آفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

ارسال نظرات