همزمان با هفته دفاع مقدس برگزارشد؛

یادواره آبروی محله افتخار کوچه در چلگرد

یادواره شهید سرافراز حسن فرامرزی با عنوان آبروی محله افتخار کوچه در شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۷۸۶۰۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عزیز موسایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ با اعلام این خبر گفت: دفاع ضروری ترین نعمت الهی برای تمامی موجودات است و رزمندگان ما در جنگ تحمیلی برای حفظ و کیان این مرز و بوم ، غیرت خود را به نمایش گذاشته، و بنیانگذار انقلاب اسلامی با مدیریت خود دشمن را به موضع انفعال کشاند.
وی افزود: ايمان و اعتقاد راسخ رزمندگان به حقانيت انقلاب اسلامي و موج عظيم مردمي كه در قالب بسیج براي دفاع از كيان نظام جمهوري اسلامی ايران طي هشت سال دايما حضور خود را در جبهه حفظ كردند، بزرگترين سرمايه برای انقلاب و نظام بود و مهمترين نقش را در توقف ماشين جنگي عراق بر عهده داشت.


حجت الاسلام و المسلمین روح الله سلیمانی نیز در این مراسم یادواره اظهار کرد: مدیریت و تدبیر حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) در جنگ طوری بود که همه رزمندگان اسلام خودشان را فرزند امام به حساب می آوردند و با این روحیه توانستند در برابر دنیا بایستند و با شعار ما پیروز میدان ایم ابهت قدرت های بزرگ را شکستند.
سلیمانی بیان کرد: این وحدت مردم در شعار جنگ جنگ تا پیروزی از جمله کمک های معنوی مردمی بود که همواره گرم کننده جبهه های نبرد بود و این نه تنها در شعار که در عمل نیز بروز می یافت. و اینها که گفته شد تنها گوشه ای از آن دریا بی کران بود که باید سینه به سینه به نسل های اینده انتقال باید و اجر این کار کمتر از جهاد و شهادت نیست.

ارسال نظرات